Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مرعشی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درباره تازه ترین فعالیت های حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: حزب گام هایی را برای حضور موثر در انتخابات برداشته و راهکارها و سیاست های مورد نظر حزب برای دولت آینده در برنامه ای تدوین و آماده شده است.

وی ادامه داد: حزب کارگزاران سازندگی مهم ترین ویژگی و اولویت این برنامه را اقتصاد، حل مشکلات اقتصادی جاری و نیز توسعه اقتصادی تعیین کرده و راهکارهای پیشنهادی در پی آن است که کشور را به رشد اقتصادی دو رقمی و تورم تک رقمی برساند و این برجسته ترین بخش برنامه حزب برای دولت و رییس جمهوری آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حزب کارگزاران افزود: در گام بعدی فهرستی از شخصیت های مورد توجه و حمایت حزب آماده کردیم و تاکنون با رایزنی هایی که با این شخصیت ها صورت گرفته؛ «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری و «محسن هاشمی» رییس شورای شهر تهران برای حضور و نامزدی در انتخابات اعلام آمادگی نکردند و تا امروز پیشنهاد حزب را نپذیرفته اند. درباره دیگر شخصیت های مورد توجه هم حزب در حال بررسی است تا نامزدی را که توانایی بیشتری برای تحقق برنامه جسورانه اقتصادی کارگزاران دارد، انتخاب کند.

مرعشی درباره موضوع تایید صلاحیت نامزدها با اشاره به اینکه تصور نمی کنم در مدت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری تغییرات مهمی در سیاست های کلی نظام به وجود بیاید؛ تصریح کرد: علیرغم اینکه ممکن است منتقد کارکرد نهادهایی مانند شورای نگهبان هم باشیم اما ترجیح می دهیم با لحاظ کردن محدودیت های موجود راهی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و تشکیل دولتی فنی و دولت کار پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: ما محدودیت ها را درک می کنیم و تصور نمی کنیم که این محدودیت ها تا زمان باقی مانده قابل رفع باشند با درک این محدودیت ها تلاش خواهیم کرد که به کشور و مردم کمک کنیم.

مرعشی ادامه داد: گفت و گوهایی بین احزاب و شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در جریان است و این شورا هم در حال بررسی است و شخصیت های مختلف در جلسات این شورا به صورت آنلاین شرکت کرده اند که منتظر جمع بندی شورای هماهنگی هستیم.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه هنوز در جریان جزییات نشست مجمع روحانیون مبارز نیست، درباره آینده شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هم گفت: جز شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب، نهاد هماهنگ کننده دیگری وجود ندارد و احزاب در حال گفت و گو درباره نهادهای هماهنگ کننده هستند.

وی همچنین درباره دلایل هجمه ها به دولت هم گفت: بخشی از هجمه ها به دولت قابل پیش بینی بود و مجلس یازدهم نیروی با تجربه و کارکشته سیاسی کم دارد و در این مجلس رادیکال، طبیعی است که هر کس سخنان تندتری بگوید با استقبال بیشتری از سوی همراهان مواجه می شود.

مرعشی افزود: امیدواریم که رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری پایانی بر این تخریب ها باشد و بتوانیم هماهنگ تر حرکت کنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: حزب کارگزاران محدودیت ها شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند

به گزارش خبرنگار مهر، مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، سپاه را شجره طیبه دانست و گفت: امروز آثار و برکات بسیج مستضعفین و سپاه در تمام دنیا قابل مشاهده است و این برگرفته از ابتکار حضرت امام (ره) است.

نظری با اشاره به سالروز شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس، گفت: این واقعه نشان می‌دهد که خدای ما مسلمانان از ناوها و جنگنده‌های آمریکایی قوی‌تر است چنانچه در عملیات وعده صادق نیز این دست برتر مؤمنین را دیدیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: امروز در دفاع، علم، سیل، زلزله و … منش بسیجی‌ها را می‌بینیم و به برکت نفس قدسی معمار کبیر انقلاب اسلامی خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات عدیده شهر بندرعباس در حوزه زیرساخت عنوان‌کرد: ۴۳ درصد شهر بندرعباس را بافت فرسوده تشکیل داده است و از این بابت خطراتی مردم ساکن در این محلات را تهدید می‌کند.

نظری عنوان کرد: امروز هیچ اولویتی بالاتر از بازآفرینی شهری در بندرعباس وجود ندارد از این رو همه دستگاه‌ها باید در کنار شهرداری اعم از دولت و سپاه به میدان بیاید.

رئیس شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: بالغ بر ۷۰ درصد از کار در بازآفرینی شهری بر عهده دولت است و باید با تأمین زمین به شهرداری در این حوزه وظایف خود را عملیاتی کند.

وی خاطرنشان‌کرد: در سفر ریاست جمهوری مصوب شد ۳۰۰ هکتار زمین تأمین و به عنوان پشتیبان بازآفرینی در بندرعباس استفاده شود اما هنوز این مصوبه اجرایی نشده است که لازم است دولت در اجرای این مصوبه تسریع کند تا دست شورا و شهرداری برای بازآفرینی پر شود.

کد خبر 6086674

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند