Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار جعفر اسمعیل نژاد در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با اشاره به شعار هفته بسیج دانش آموزی با عنوان دانش آموز انقلابی؛ مقاومت و استکبار ستیزی افزود: بیشتربرنامه های این هفته در بستر فضای مجازی و نرم افزار شاد و یا در فضای فیزیکی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  ضمن محکوم کردن هتاکان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص)، خاطرنشان کرد : هشتم آبان ماه یادآور دلاور مردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند شهیدانی که به حق می‌توانند الگوی نسل امروز دانش آموزان باشند.
وی گفت: پویش چرا مرگ بر آمریکا در قالب مقاله ، اینفوگرافی ، کلیپ ، همصدا با حاج قاسم سلیمانی ، نقاشی در فضای مجازی و تهیه و تدارک تومار مرگ بر آمریکا در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
فرمانده بسیج دانش آموزی هشترود گفت: یادواره شهدای دانش آموزی، غبار روبی مزار شهدای دانش آموزی و زنگ پدافند غیر عامل در شهرستان اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: کمک های مومنانه در سه مرحله به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان شامل کیف و کفش ، لوازم التحریر ، لوازم بهداشتی ، تبلت و تلویزیون با کمک گروههای جهادی توسط بسیج دانش آموزی تهیه و توزیع شده است.

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی سازمان بسیج دانش آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی سازمان بسیج دانش آموزی هشترود آذربایجان شرقی سازمان بسیج دانش آموزی اخبار کنکور بسیج دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستاری فرد در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضا‌های ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

وی در خصوص وضعیت آذربایجان غربی هم اظهار کرد: ۱۰۷ هزار مترمربع با اجرای طرح شهید سلیمانی به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفت‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این اعتبارات امسال ۲ برابر شود.

ستاری فرد گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی