Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام ابتلا و بستری ۲۶۹ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی ۲۰۸ بیمار با بهبود وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۲۶۹ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۲۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته را ۲۳۰ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند یک هزار و ۸۸۸ نفر است که از این تعداد ۳۶۲ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون دو هزار و ۳۹ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر کل بیماران فوت شده مشکوک به کرونا ویروس در استان بودند که از این تعداد ۲۵ نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ بودند.

کد خبر 452528

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شیوع بیماری کووید۱۹ بیمارستان علائم دوران نقاهت آمار ابتلا به کرونا بیماری قرنطینه نکات بهداشتی ضدعفونی آمار فوتي فاصله اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توصیه های بهداشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در این حادثه که به دلیل برخورد بیل مکانیکی (در حال ترمیم قنات) با لوله ۹۰۰ میلیمتری انتقال آب (شنبه اول اردیبهشت) رخ داد، بخشی از آب شرب منطقه یزد آباد به سین کاشان راهی خیابان شد.
منصور شیشه فروش، تامین آب آشامیدنی اهالی این منطقه با وجود شکستگی این لوله برقرار است، افزود: پس از اعلام این حادثه اصلاح و بازسازی این خط لوله بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مشکل این خط برطرف شده است.
وی گفت: هر دستگاهی که قصد حفاری و انجام عملیات عمرانی را داشته باشد باید حریم و حدود تخصصی شبکه‌ها را رعایت کنند تا از این دست حوادث جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم