Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلفان گفت: تاکنون ثبت نام حدود هزار و ۲۰۰ نفر تایید شده است و ۲۲۰ نفر نیز وجه خود را واریز کرده‌اند. - اخبار استانها -

علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلفان در رابطه با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان دلفان اظهارداشت: در بحث مسکن یکی از اقدامات دولت که اکنون در دست اجراست «طرح اقدام ملی مسکن» است که در شهرستان دلفان نیز این کار در حال انجام است و ثبت نام آن شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهرستان دلفان بخشی از ثبت نام‌ها توسط بنیاد مسکن و بخشی توسط آموزش و پرورش انجام می‌گیرد افزود: در شهرهای زیر 100 هزار نفر  از جمله نورآباد ‌متولی راه و شهرسازی نیست و ما فقط بحث اصلاح فرم (ج) و تأمین زمین را به عهده داریم.

انتظار 11 ساله ساکنان مسکن مهر جنت‌شهر برای آسفالت معابر خاکی / وقتی متولیان مشکل را به یکدیگر پاس می‌دهند ساخت 1000 واحد مسکن محرومین در روستاهای استان قم در دستور کار قرار گرفت تایید افتتاح واحدهای مسکن مهر در قالب طرح ملی مسکن

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلفان عنوان کرد: برای تأمین زمین نیز پیگیری‌هایی در حال انجام است تا از زمین‌های دولتی در نظر گرفته شود و نیازی نباشد که مردم پول پرداخت کنند هم اکنون نیز در چند منطقه نورآباد از جمله الفت آباد و علی آباد زمین‌هایی در نظر گرفته شده است که کار پیگیری حقوقی آنها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این مسکن‌ها به صورت آپارتمانی در زمین‌های دولتی احداث می‌شوند بیان کرد: تاکنون ثبت نام حدود هزار و 200 نفر تأیید شده است که مقدار زمینی که نیاز است باید تامین شود سپس به آنها بگویند که پول خود را واریز کنند البته تاکنون نیز 220 نفر وجه خود را واریز کرده‌اند.

انتهای پیام/642/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دلفان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از الحاق ۴۱ هزار هکتار زمین به شهرها خبر داد و گفت: ۱۵ هزار هکتار زمین دیگر نیز پس از انجام فرایند لازم به محدوده شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارسلان مالکی امشب در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بین 50 تا 70 درصد درآمد خانوارها در مسکن هزینه می‌شود اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای برای مسکن افراد نیازمند کرده و در این راستا ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در دست ساخت قرار گرفته است.

وی از الحاق 41 هزار هکتار زمین به شهرها خبر داد و گفت: برای الحاق 41 هزار هکتار این اراضی به محدوده شهرها بیش از 81 هزار هکتار زمین در کارگروه و شورای عالی مسکن مورد بررسی قرار گرفته است. 15 هزار هکتار زمین دیگر نیز پس از انجام فرایند لازم به اراضی شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق می‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: 53 نقطه کشور نیز برای شهرک‌سازی مصوب شده که عملیات اجرایی شماری از آنها آغاز شده است و اکنون 2.5 میلیون واحد مسکونی در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی افزود: در دولت سیزدهم یک میلیون و 200 هزار متقاضی مسکن به به زمین و طرح‌های نهضت ملی مسکن متصل شدند. در استان بوشهر 2 هزار هکتار زمین برای اجرا طرح نهضت ملی آماده شده که یک‌هزار و 600 هکتار آن از محل الحاق اراضی جدید به محدوده شهرها انجام شده است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند