Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:20:39 GMT

طرح تکمیلی مقابله با کرونا ۲۰ آبان آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۴۴۹

طرح تکمیلی مقابله با کرونا ۲۰ آبان آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) که به ریاست فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: طرح تکمیلی مقابله با بیماری ویروس کرونا با عنوان «طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» از بیستم آبان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح، همه مجاهدت‌هایی را که سپاه‌های استانی کشور در کمک به بیمارستان‌ها و تامین کادر‌های مورد نیاز آن‌ها، توزیع اقلام بهداشتی، آموزش و کمک به خانواده‌های نیازمند انجام می‌دهند، تکمیل می‌کند.

وی گفت: همه این اقدامات، راهبرد تدافعی است و ما در قالب این طرح جدید می‌خواهیم راهبرد دیگری را در کنار این راهبرد به عنوان راهبرد اصلی به میدان بیاوریم که آن راهبرد تهاجمی یعنی قطع زنجیره تکثیر ویروس از طریق بیماریابی با تکیه بر همه ظرفیت‌های انسانی، ارتباطی، مخابراتی و فناورانه و شبکه بهداشت و درمان کشور است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: این طرح خیلی ساده و روان و مردم پایه است و با هزینه‌های بسیار کم اجرا و هزینه‌های آن هم به صورت متمرکز تامین خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما همه همت و ظرفیت‌های خوبی را در این کار به عنوان کار اصلی به کار خواهیم بست و با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌های مستمر فرمانده کل سپاه، ان شاء الله از بیستم آذر شاهد آغاز سراسری اجرای این طرح باشیم.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این طرح با عنوان طرح تکمیلی مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا و مزین به نام " طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهید قاسم سلیمانی بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 اتاق برنامه ریزی عملیاتی ایران بر عهده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (قرارگاه نبی اکرم) با فرماندهی سرلشکر رشید است و در همین چارچوب شب گذشته از اتاق جنگ با حضور سردار باقری فرمانده ستاد کل، سردار رشید فرمانده قرارگاه نبی اکرم، سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمان حمله به اسرائیل داده شد و پرتاب موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران به سمت اراضی اشغالی فلسطین آغاز شد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • ماهواره‌های کوثر و هدهد آبان ماه پرتاب می‌شوند
  • متولدین این ماه‌ها دوستانی مادام‌العمرند!
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • آغاز ثبت نام برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
  • آغاز اجرای طرح نور در استان یزد
  • حجاب و عفاف ارزش آفرین و حافظ منزلت اجتماعی همگان است