Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم یمن در هفت استان از جمله صنعا به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و محکومیت اهانت به اسلام و پیامبر تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، همزمان با اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه بر ادامه کشیدن کاریکاتورهای توهین آمیز، این کشور طی روزهای گذشته صحنه انتشار کاریکاتورهای پیامبر اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزاران یمنی در شهرهای صنعا، صعده، البیضا، ذمار، حدیده، تعز و الجوف تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهای سبز رنگ خواستار پایبندی به ارزش های اسلام شدند. آنها اهانت فرانسه به پیامبر و دین اسلام را محکوم کردند.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی تلویزیونی با بیان اینکه امت اسلامی امروز با مشکلات و بحران های زیادی روبروست، گفت، میلاد رسول اکرم (ص) باید شروعی برای مقابله با این چالش ها باشد.

وی گفت، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه بازیچه دست صهیونیست هاست که او را وادار می کنند به اسلام و رسولش اهانت کند.

کاریکاتورهای منتشر شده در فرانسه و اظهارات ماکرون در دفاع از این اقدام خشم جهان اسلام و عرب را برانگیخته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن اهانت به پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نخستین نشست «ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان در اروپا» به منظور تقویت و نشر ارزش‌های اسلام میانه رو و مبارزه با تبعیض علیه مسلمانان در روزهای جمعه و شنبه (31 فروردین ماه و اول اردیبهشت) در پاریس برگزار شد.

هدف از ایجاد این ائتلاف با مشارکت رهبران دینی از 17 کشور جهان، یکسان‌سازی تلاش‌ها از سوی موسسات و رهبران مسلمانان در اروپا برای معرفی وجهه نورانی اسلام و رفع شبهات از برخی بازنمایی‌های اشتباه در خصوص اسلام است.

این انجمن که مقر آن در پاریس خواهد بود، چندین دفتر در اروپا از جمله در مقر اتحادیه اروپا خواهد داشت و شامل گروهی از برجسته‌ترین شیوخ و نمایندگان مساجد و انجمن‌های اسلامی در اروپا می‌شود. 

شمس‌الدین حفیظ، تولیت مسجد پاریس که ریاست این ائتلاف را برعهده دارد، در این باره گفت: هدف از این اقدام حمایت از کرامت  شهروندان مسلمان در اروپا و تقویت ارزش همزیستی مشترک و حمایت از منافع عامه در میان بخش‌های مختلف قاره اروپا است.

وی در ادامه توضیح داد که نبود هماهنگی میان نهادهای اسلامی صدای مسلمانان را تضعیف کرده و موجب بروز خلأهایی می‌شود که محل ظهور اشکال مختلف افراط‌گرایی است.





 

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه