Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@07:21:47 GMT

آمار کرونا امروز 9 آبان 99

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۴۶۰

آمار کرونا امروز 9 آبان 99

به گزارش صدای ایران، سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به ۸۰۱۱ شناسایی بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، افزود: تاکنون ۶۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر در کشور مبتلا به کرونا شده‌اند.

لاری از فوت ۳۶۵ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوتی‌ها نیز به ۳۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت بهداشت، از بهبودی ۴۷۷ هزار و ۳ نفر بیمار کرونایی خبر داد و افزود: در حال حاضر ۵۱۲۸ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: تاکنون چهار میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۰۴ مورد تست تشخیصی کرونا در کشور انجام شده است.

لاری به وضعیت کرونا در استان‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان، در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آمار کرونا فوتی های کرونا مبتلایان جدید وزارت بهداشت کرونا امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • تن هاخ: کاسمیرو یک فایتر است! مطمئنم وضعیت او بهتر خواهد شد