Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که اداره کردن این باشگاه به مانند یک وزارتخانه زحمت دارد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من انتخاب آقای سمیعی را به او تبریک می‌گویم. با توجه به این که او پیش از این در وزارت ورزش و جوانان سمت داشته قطعا شناخت خوبی از فضای باشگاه پرسپولیس دارد و بنابراین می تواند با برنامه ریزی‌های مشخص مشکلات باشگاه را مرتفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از بدنه وزارت ورزش که اشراف کامل بر باشگاه‌ها دارد به پرسپولیس می‌آید بنابراین همه مشکلات را به خوبی می‌داند. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت آن است که اداره کردن پرسپولیس مثل یک وزارتخانه زحمت دارد چون این باشگاه دائما درگیر مشکلات زیادی است.

او افزود: مدیران جدید پرسپولیس در درجه اول باید آرامش را به تیم برگردانند تا در فاصله کمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا مانده است پرسپولیس بتواند روند خوبش را ادامه دهد و به قهرمانی آسیا برسد. مطمئن هستم با درایتی که در مدیران جدید وجود دارد این مهم به انجام خواهد رسید.

درخشان هم‌چنین تصریح کرد: یکی دیگر از نکات مثبت مدیران جدید پرسپولیس حضور فردی مثل ابراهیم شکوری است که به عنوان یک فرد فوتبالی با شناخت کامل به پرسپولیس می‌آید. بنابراین می‌تواند مشاوره‌های خوبی به مدیرعامل باشگاه بدهد و در امر اجرای باشگاه هم تأثیر مثبتی داشته باشد. شکوری در فدراسیون فوتبال هم فعالیت کرده بنابراین تجاربی هم که در آن‌جا به‌دست آورده می‌تواند بیش‌تر به او کمک کند. من برای شکوری و همین طور آقای سمیعی مدیران باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان اظهار کرد: یک نکته بسیار مهم این است که با حضور شکوری به عنوان یک فرد فوتبالی می‌تواند نشانگر این باشد که افرادی که قبلا فوتبال بازی کرده‌اند و تحصیلات لازم را دارند با به دست آوردن تجارب کافی می‌توانند پست‌های مدیریت را بگیرند و در این پست‌ها فعالیت کنند و موفق ظاهر شوند. همان طور که گفتم شکوری با توجه به شناختی که از فوتبال دارد می‌تواند در مواقع حساس بهترین مشاوره‌ها را به مدیریت باشگاه بدهد تا بهترین تصمیمات اتخاذ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس حميد درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد