Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت ااسلام حسن جعفریان در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با بیان اینکه این حرکت نشانه فروریختن هیمنه پوشالی لیبرال دمکراسی غربی است، افزود: فرانسه دنباله روی سیاست های آمریکا و اهداف شیطانی است .

امام جمعه هشترود اظهار کرد: این اقدام نشان از فریبکاری مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه‌ها به ویژه ادیان الهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام جعفریان در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: با جلوگیری از سوء تدبیر و کوتاهی ها می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی پیامبر اکرم پروندهٔ خبری مکرون و ماسک آزادی بیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی پیامبر اکرم هشترود آذربایجان شرقی پیامبر اکرم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خادمان سی شب سی افطاری روستای کذاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس هیئت شاهزاده علی اکبر روستای کذاب گفت: در مراسمی و با حضور امام جمعه بخش خضرآباد خادمان؛ خیرین و دست اندر کاران سی شب سی افطاری روستای کذاب تجلیل شدند.   امام جمعه بخش خضرآباد در آیین تکریم از خادمان؛ خیرین ومتولیان برنامه سی شب سی افطاری روستای کذاب با اشاره به اینکه تکریم از خادمین یک کار فرهنگی مؤثر است، گفت: در این مدت سی شب ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر خادمان و دست اندرکاران مسجد جامع روستای کذاب و هیئت شاهزاده علی اکبر برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم معنوی این ماه پر خیر و برکت خدمات قابل تقدیر انجام دادند.   حجت‌الاسلام غالبی گفت:خادمان هیئت شاهزاده علی اکبر روستای کذاب با فراهم کردن مقدمات افطار آسایش روزه داران و اهالی این روستا را فراهم کردند   اقامه نماز جماعت سه وقت به امامت حجت الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد؛ سی شب سی افطاری؛ برپایی همه روزه محفل انس با قرآن وبرپایی مراسم احیای شب‌های قدر از جمله برنامه‌های اجراشده در ماه مبارک رمضان در روستای کذاب توسط هیئت شاهزاده علی اکبر می‌توان نام برد   در ماه مبارک رمضان هرشب به طور متوسط سیصد پرس غذا در آشپزخانه مسجد طبخ و بین اهالی روزه دار این روستا توزیع شد

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • تجلیل از خادمان سی شب سی افطاری روستای کذاب
  • اجرای طرح عمرانی در حاشیه شهر مشهد با 52 میلیار ریال اعتبار