Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@11:50:27 GMT

۲۲۵ تن جو احتکار شده در "کنگاور" کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۵۰۶

۲۲۵ تن جو احتکار شده در 'کنگاور' کشف شد

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان"فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی کنگاور از وجود یک انبار محل احتکار جو در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی ۲۲۵ تن جو احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این راستا علاوه بر پلمب انبار مورد نظر، یک نفر نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه جو احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۷ درصدی تعداد فوتی‌ها در جاده‌های برون شهری

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی و شورای راهبری تصادفات رانندگی در استانداری گفت : تعداد فوتی‌ها در جاده‌های برون شهری استان در تعطیلات نوروز امسال، از ابتدای سال تاکنون ۲ نفر بوده و در مقایسه با مدت سال قبل که ۶ نفر بوده، ۶۷ درصد کاهش داشته است و تعداد مجروحین ناشی از تصادفات برون شهری نیز ۱۰ درصدکاهش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: کاهش فوتی‌ها و جرحی‌ها در تصادفات برون شهری حاصل اقدامات موثر در رفع نقاط حادثه خیز در استان است که باید با جدیت نسبت به رفع دیگر این نقاط اقدام شود.

وی تصریح کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ (شروع طرح سفر‌های نوروزی) تاکنون ۶۴ هزار و ۲۰۱ نفر در اقامت گاه‌های استان اقامت داشته اند و ۵۵ هزار و ۷۴۷ نفر نیز از اماکن تاریخی بازدید داشته اند و آمار گردشگران استان تا تاریخ چهارم فروردین ماه تعداد ۵۹۹ هزار ۱۷۳ نفر می‌باشد.

وی به مامویت‌های فوریت‌های پزشکی کرمانشاه در این ایام نیز پرداخت و گفت: فوریت‌های پزشکی کرمانشاه تاکنون۲هزار ۴۳۷ مورد ماموریت داشته اند و همچنین شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی هزار و ۱۰۳ مورد بازدید و اماکن انتظامی نیز در قالب ۱۶ اکیپ بازرسی ۲ هزار و ۵۱ مورد بازدید داشته اند.

نجفی ادامه داد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در قالب ۲۰ اکیپ بازرسی ۹ هزار و ۷۲۰ مورد بازدید و میراث فرهنگی استان هم در قالب ۱۶ اکیپ بازرسی تعداد ۱۳۲۵ مورد از تاسیسات گردشگری استان داشته است.

معاون هماهنگی هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین با تاکید بر ضرورت اقدامات اساسی در شهر کرمانشاه مانند تسریع در آسفالت و لکه گیری ها، خط کشی معابر و جمع آوری زباله ها، به شهرداری دستور داد که اقدامات در این زمینه را با سرعت پیش ببرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • با روزه خواری در ملاء عام برخورد می شود 
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران
  • کاهش ۶۷ درصدی تعداد فوتی‌ها در جاده‌های برون شهری
  • ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک پژو پارس توقیفی در رودبار کشف شد
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در کاشمر