Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:46:35 GMT

«گورکن» بهترین فیلم جشنواره‌ آستین آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۵۸۲

«گورکن» بهترین فیلم جشنواره‌ آستین آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته ۲۹ اکتبر برابر با ۸ آبان ماه بیست و هفتمین جشنواره‌ فیلم آستین آمریکا برگزیدگان خود را شناخت و فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان توانست در بخش آثار سینمایی داستانی، جایزه‌ بهترین فیلم را از این رویداد معتبر فیلمنامه‌نویسان دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره‌ فیلم آستین معروف به جشنواره‌ فیلمنامه‌نویسان دنیاست که از سال ۱۹۹۴ میلادی در ایالت تگزاس آمریکا پایه‌گذاری شده است. این جشنواره هر ساله با برگزاری کارگاه‌ها، ورک‌شاپ‌ها و پنل‌های تخصصی در حوزه‌ فیلمنامه‌نویسی، تلاش بر مشارکت سازنده و خلاقانه‌ نویسندگان و فیلمنامه‌نویسان سینمای جهان دارد که آن را «گردهمایی اصلی فیلم‌نامه‌نویسان سینما» لقب داده‌اند.

«گورکن» داستان زنی به نام سوده شریف‌زادگان است که در آستانه‌ ازدواج مجددش با یک چالش سخت در زندگی شخصی‌اش روبرو می‌شود. در این فیلم بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجید گرجیان: مدیر فیلمبرداری، آلاله هاشمی: دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، بابک قائم: تدوین، حسین ابوالصدق: طراحی و ترکیب صدا، مهدی پناهی: موسیقی متن، محمود دهقانی: طراح چهره‌پردازی، محمد کیان ارثی: مدیر صدابرداری، منیر رضی‌زاده: طراح صحنه، ندا نصر: طراح لباس، حامد آزادی: مدیر تولید، امیر مهران: عنوان‌بندی و جلوه‌های تصویری، داریوش رجایی: دستیار اول فیلمبردار، مهشید صادقی: منشی صحنه، یوسف عبدالرضایی، فاطمه تقوی: عکاس، فاطمه رستمی: روابط عمومی، از جمله عوامل اصلی این فیلم به شمار می‌آیند.

امسال بیست و هفتمین جشنواره‌ و کنفرانس بین‌المللی فیلم آستین از ۲ تا ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۱ تا ۸ آبان‌ماه ۹۹) در شهر آستین آمریکا به صورت آنلاین برگزار شد.

کد خبر 5059810 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: حضور هنر ایران در جهان ایالات متحده امریکا کاظم ملایی فیلم گورکن فیلم سینمایی فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی ویروس کرونا سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان فیلم مستند آلبوم موسیقی رادیو نمایش شبکه سه سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش یاخته به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از ۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه، ساعت نوزده و سی در تماشاخانه مهر به روی صحنه می‌رود.

نمایش یاخته، نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی می‌باشد که روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیر معمول صاحب فرزند شوند، که در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند. او پیشنهاد داده است که ...

در این نمایش بازیگرانی (به ترتیب الفبا) همچون: تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری. علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • (عکس) چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • «حبس مجرد» در راه توکیو