Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:46:04 GMT

پایان رسمی همکاری باشگاه پیکان و ویسی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۵۹۴

پایان رسمی همکاری باشگاه پیکان و ویسی

طی روزهای گذشته عبدالله ویسی از شرایط حاکم بر باشگاه پیکان گلایه کرده بود و خواهان تغییر شرایط شد ولی خواسته‌های او مورد توجه مسئولان باشگاه قرار نداشت، تا او در نهایت تهدید خود را عملی کند و در تمرینات شرکت نداشته باشد.

حالا باشگاه پیکان نیز به این اتفاقات به صورت رسمی واکنش نشان داد  و به صورت رسمی پایان همکاری خود را با ویسی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است تمرینات پیکانی ها طی روزهای آینده زیر نظر کمیته فنی باشگاه که افرادی نظیر سیامک رحیم پور و علی اصغر مدیرروستا در آن شرکت دارند، ادامه پیدا کند تا مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی به جمع بندی برسند.

عبدالله ویسی فصل گذشته و در شرایطی که خطر سقوط پیکان را تهدید می‌کرد، جانشین حسین فرکی شد و در هفته پایانی با کسب تساوی مقابل سپاهان این تیم را به لیگ بیستم رساند.

۲۵۵ ۲۵۲

کد خبر 1449380

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالله ویسی باشگاه پیکان لیگ برتر بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان با انتخاب ۴ مربی در طول لیگ بیست و سوم، یکی از تیم‌های عجیب این فصل بوده و حالا به تازگی هم فولاد با حضور عبدالله ویسی برای فرار از سقوط به لیگ یک تلاش می‌کند. انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی آن هم در شرایطی که خودش پیشتر از هدایت صنعت نفت آبادان برکنار شده بود، باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و هواداران خوزستانی، از تصمیم مدیران این تیم بسیار متعجب شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد که امروز در گفتگو با اصحاب رسانه پاسخگو به سوال آنها بود، درباره انتخاب عبدالله ویسی جواب داد و گفت: ویسی یکی از افتخارات های فوتبالی استان خوزستان است.  او از کسانی است که برای این استان قهرمانی آورده و من شخصا به او اعتقاد دارم. زمانی که ما دنبال سرمربی بودیم، ایشان در صنعت نفت آبادان بود و همه شما گزینه های سرمربیگری ما را دیدید که به هر طریقی نتوانستیم با آنها توافق کنیم. برخی از آنها شرایط اضافه شدن به ما را نداشتن و  برای برخی از آنها هم رضایتنامه نمی‌توانستیم بگیریم. سومدیریت که می‌فرمایید را باید بگویم که در هر موفقیتی تمام عوامل اثر دارند و در شکست هم عوامل زیادی حضور دارند و نمی‌توان گفت چه کسی مقصر بود؛ بلکه سهم‌ها فرق می‌کند ولی اینکه من بخواهم بگویم که در خصوص انتخاب سرمربی تعلل شده، درست نیست.
او ادامه داد: من با هییت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان و محمد ربیعی به توافق رسیدیم و مذاکرات را انجام دادیم و من از اینجا راهی اصفهان شدم تا قرارداد را نهایی کنم و برگردم. در آخر شرکت ذوب آهن کارشکنی کردند و مانع شدند که این اتفاق برای ما نیفتاد. اینکه بگویید که می‌خواهیم ما تعلل کنیم درست نیست.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس