Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی کارمندان در واکنش به موضع رییس‌جمهوری فرانسه در قبال انتشار کاریکاتور علیه پیامبر اسلام بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا در این بیانیه آمده است:

حضرت محمد (ص) پیامبر اکرم فرمودند: من برای اتمام مکارم اخلاق مبعوث شدم. آری پیامبری که سرچشمه رحمت و مهربانی و خیر برای جهانیان بوده و هست. متأسفانه از سوی غربی‌های ضداخلاق مورد اهانت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکرون رئیس جمهور خبیث و ملعون فرانسه در یک حرکت مذبوحانه نام خود را در ردیف ابوجهل ها و ابولهب ها و عناصر سیاه دل تاریخ ثبت کرد که لعنت الله علی القوم الظالمین.

امانوئل مکرون شریر در حالی از آزادی بیان دم میزند که آزادی اندیشان و دانشمندان را در مورد ابراز نظر درباره افسانه هولوکاست به زندان می‌افکند و زنان با حجاب مسلمان را در فرانسه از ورود به مراکز فرهنگی ممنوع می‌نماید.

جامعه اسلامی کارمندان حرکت شیطانی رئیس جمهور فرانسه و نشریه شارلی ابدو را شدیداً محکوم نموده و یقین دارد اهانت به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) پیامبر گرامی اسلام عواقب شوم و ناگواری برای آنان خواهد داشت.

کد خبر 452540

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امانوئل مکرون فرانسه توهین به پیامبر اسلام انقلاب اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نماز‌های جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان‌های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مصلی تهران و مصلی‌های آستان‌ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم
  • امام حسن مجتبی(ع) با اقتدار در برابر معاویه ایستاد و مقابله کرد