Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@17:41:03 GMT

تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی در پیرانشهر

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۶۹۹

تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی در پیرانشهر

مجید کاسیان‌زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک نوازد سالم از مادری مبتلا به بیماری کرونا در بخش زایمان بیمارستان پیرانشهر به دنیا آمد.

وی تصریح کرد: این نوزاد شب گذشته از یک مادر مبتلا به کرونا که دارای بیماری زمینه‌ای "لوپوس" و با سابقه فشار خون بالا بود پس از ۲ روز کنترل و مراقبت با تلاش کارکنان بخش زایمان این بیمارستان صحیح و سالم متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر افزود: تولد این نوزاد در زمان اوج فشار روانی و کاری بر روی کارکنان بیمارستان توانست تا حدی موجب تجدید روحیه کادر درمان این شهرستان شود و امیدواریم نویدبخش روزهای بهتر و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان باشد.

کاسیان زاده اضافه کرد: در حال حاضر این نوزاد و مادر سالم هستند و با توجه به مبتلا بودن مادر به کرونا از شیر خشک و به دور از مادر تغذیه و طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحت مراقبت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوزاد درمان بیمارستان بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان  پیش از سخنرانی رییس جمهور در اجتماع مردم دامغان گفت: این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان دچار مشکلات است و انتظار می‌رود دولت سیزدهم رفع این مشکلات را با ساخت بیمارستان دوم و توجه به توسعه و تجهیز بیمارستان ولایت مدنظر داشته باشد.

امام جمعه دامغان ادامه داد: راه‌اندازی دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی در دامغان از درخواست‌های مردمی برای کمک به رفع مشکل بهداشت و درمان است که انتظار می‌رود تحقق این خواسته مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به سبقه تاریخی و فرهنگی شهرستان دامغان از جمله وجود تپه‌حصار دامغان با تاریخ هفت‌هزار ساله و شکل‌گیری اولین مسجد بعد از ورود اسلام به کشور به نام مسجد تاریخانه، توجه ویژه دولت سیزدهم به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان و ارتقای این اداره شهرستانی به اداره ویژه خواستار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تولد فرزندی سالم از والدینی با بیماری ژنتیک
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت