Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مرتضی یکه با اشاره به تعویق شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: همه تیم‌ها برای شروع لیگ در تاریخ ۱۰ آبان ماه برنامه ریزی کرده بودند. آماده سازی بدنی، کار‌های تکنیکی و بازی‌های تدارکاتی در دستور کار کادر تیم‌ها بود، اما تأخیر دوباره باعث شده تا نظم تیمی به هم ریخته و دوباره تیم‌ها سعی می‌کنند یک بازی تدارکاتی دیگر را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور حتم اگر قرار است دوباره لیگ به تأخیر بیفتد، متولیان فوتبال کشور باید آن را زودتر به باشگاه‌ها اعلام کنند تا کادر فنی بتواند یک برنامه ریزی اساسی داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال درباره تغییرات آبی پوشان برای لیگ بیستم تصریح کرد: استقلال تغییراتی کلی در مدیریت و کادر فنی داشته و اعتقاد دارم بیش از هر تیمی این استقلال است که دچار این تغییرات شده است. عزل و نصب‌های پی در پی در مدیریت باشگاه و کادر فنی شرایط را برای هواداران سخت کرده است. اما حالا که کادر فنی جدیدی آمده که از استقلال شناخت خوبی دارند و از تجربه بالایی نیز برخوردارند، امیدوارم دیگر شاهد تغییرات نباشیم.
بیشتر بخوانید: حاجیلو: استقلال با فکری به روز‌های اوجش بازمی گرددوی در مورد خبر‌هایی که از اختلاف محمود فکری سرمربی استقلال با وریا غفوری کاپیتان این تیم مطر ح شده بود، گفت: هنوز لیگ شروع نشده شایعه اختلاف ورویا غفوری با محمود فکری را به راه انداختند. فکری باید بیش از گذشته هوشیار باشد و اجازه ندهد این قبیل حرف‌های پوچ تمرکز او را به هم زده و او را از کار‌های فنی تیم دور کند. به طور حتم با شروع لیگ این اتفاقات بیشتر خواهد شد، اما اطمینان دارم با تجربه‌ای که فکری، مرفاوی، مظلومی و نصرالله عبدالهی دارند اجازه نخواهند داد که این اتفاقات بیشتر شده و باعث تضعیف استقلال بشود.

یکه در مورد خط حمله استقلال خاطرنشان کرد: مثلث مطهری، دیاباته و قائدی برای هر تیم دردسرساز خواهد شد. این سه نفر هم گل زن و هم گل‌ساز هستند و به طور حتم در طول فصل خیلی از مدافعان حریف را به دردسر خواهند انداخت. امیدوارم آن‌ها با آمادگی کامل به مسابقات وارد شوند تا هواداران استقلال دغدغه گلزنی نداشته باشند.

مهاجم سابق استقلال در پایان و در خصوص تأخیر دوباره لیگ اظهار داشت: به نظر من این اتفاق به سود آبی پوشان خواهد بود. آن‌ها تمرینات پیش فصل خود را دیرتر از سایر تیم‌ها شروع کردند و این زمان مناسب می‌تواند کار را برای فکری و همکارانش بهتر کند. بازی‌های تدارکاتی بیشتر، شناخت فکری را از بازیکنانش بیشتر خواهد کرد و او می‌داند که می‌تواند از بازیکنانش در چند پست استفاده کند. منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال سرمربی استقلال ویلموتس کادر فنی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن آلومینیوم تا ابد حسرت یک صحنه را می‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی به اصفهان رفت و مقابل ذوب‌آهن قرار گرفت که برای کسب نتیجه مطلوب از میدان سخت فولادشهر از ابتدای بازی تلاش کرد.

یکی از اتفاقات ویژه این مسابقه موقعیت فوق‌العاده‌ای بود که مهدی لیموچی در اواخر نیمه اول از دست داد. در دقیقه 36 بازی لیموچی که داخل محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک چرخش عالی در حالی که دو مدافع ذوب‌آهن را پیش روی خود داشت، از بین آنها ضربه‌اش را به زیبایی زد که توپ با اختلافی ناچیز به اوت رفت.

در حالی که همگان تصور می‌کردند توپ لیموچی وارد دروازه ذوب‌آهن می‌شود، اما در فاصله چند میلی‌متری از تیر عمودی دروازه به اوت رفت تا حسرتی بزرگ برای این بازیکن و هم‌تیمی هایش باقی بماند.

از دست رفتن این فرصت عالی افسوس مجتبی حسینی سرمربی اراکی‌ها را نیز لب خط به همراه داشت. موقعیتی که شاید لیموچی تا مدت‌ها حسرت گل نشدن آن را بخورد.

دیگر خبرها

  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • گلزن آلومینیوم تا ابد حسرت یک صحنه را می‌خورد!
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • منهدم شدن یک مرکز اطلاعاتی اسرائیل با موشک های نقطه زن ایران /به محضِ اینکه صهیونیست‌ها علیه خاک ایران خطایی کنند، پاسخ ما شروع خواهد شد
  • عکس| پشت پرده خوشحالی معنادار ستاره گلزن استقلال
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است