Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود قاسمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بالغ بر ۲۰ هزار نفر از شهروندان مشهدی در این جشنواره شرکت کردند. همچنین آموزش این رشته به علاقه مندان و شرکت کنندگان ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره ۵۰ ایستگاه حرفه‌ای نصب و ۵۰ داور و ۱۰ نفر کادر اجرایی حضور داشتند.

رییس انجمن دارت هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی با بیان اینکه این جشنواره گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با همکاری شهرداری منطقه یک، منطقه ۱۱ و هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی برگزار شد گفت: در روز شروع این جشنواره مدیر کل و معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان، معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری، رییس اداره ورزش و جوانان مشهد و رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزار و ۵۰۰ نفر به صورت سازمان یافته در رشته دارت خراسان رضوی فعالیت دارند که ۵۰۰ نفر آنان حرفه‌ای هستند.

برچسب‌ها مشهد انجمن های ورزشی پارک ملت هفته تربیت بدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد انجمن های ورزشی پارک ملت هفته تربیت بدنی مشهد انجمن های ورزشی پارک ملت هفته تربیت بدنی اخبار کنکور انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول رسانه ای پویش قرآنی ( خدا میگه) گفت: بیش از ۲ هزار اثر از مدارس سراسر استان خراسان رضوی به این پویش ارسال شده که در این مراسم از دختران دانش آموز منتخب تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام صاحب الزمانی افزود: پویش «خدا میگه» به همت مرکز نوجوانه‌ی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان در این پویش با انتخاب یک آیه از قرآن کریم و توضیح آن آیه در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در این مسابقه شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • آیت‌ الله علم‌ الهدی: عملیات وعده صادق بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی معرفی شدند