Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افسری ورودی سال ۹۵ دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان تبریک آغاز هفته وحدت گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز نیروهای مسلح در کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران عزیز هستند و خواب راحت را از چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران ربوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هر تهدیدی گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجراجویی در تمام مرزهای کشور هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان از جمله بهترین افراد جامعه هستند پس قدر خود را بدانید و از فرصت ها استفاده کنید. 

امیر نصیر زاده با تاکید بر ضرورت شناخت تهدیدات جدید و آینده گفت: تامین امنیت و باز دارندگی با درست کار کردن، نوآوری، درست فکر کردن، کسب دانش و پرهیز از روزمرگی به دست می آید.

وی یادآور شد: همواره مفید و اثر گذار بودن و باور به حق داشتن را مد نظر قرار دهید و با دلسوزی و انگیزه برای رسیدن به شرط بهتر تلاش کنید.

در پایان این مراسم از نفرات برتر اساتید، فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری با اهدای لوح وهدایا تجلیل به عمل آمد.

 

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نصیرزاده ماجراجویی هشدار مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • نخستین واکنش رهبر انقلاب به حمله سپاه به اسراییل
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان
  • ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان است
  • سردار شکارچی: هرگونه تهدید مرزها با درس بزرگ نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد