Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@23:09:10 GMT

جواب «نه» به ۲ مشتری جدید پیراهن علی پروین

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۸۵۳

جواب «نه» به ۲ مشتری جدید پیراهن علی پروین

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شنیدیم پیراهن شماره ۷ پرسپولیس دو مشتری جدید پیدا کرده است. یکی از این دو سعید آقایی است که در سپاهان اصفهان و تیم‌های قبلی خودش شماره ۷ می‌پوشید و در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد مناسبی داشت. همچنین عیسی آل‌کثیر که ستاره پرسپولیس در این رقابت‌ها بود و در تیم‌های خودش پیراهن شماره ۷ را می‌پوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیراهنی که علی پروین در گذشته می‌پوشید و در پرسپولیس شماره‌ای افسانه‌ای است. پیراهنی که سال گذشته برای چندمین بار بایگانی شد. پیراهنی که مثل شماره ۷ منچستریونایتد است. از جورج بست و اریک کانتونا تا دیوید بکام و رونالدو هرکدام چیزی به این شماره افزودند. اینجا بعد از علی پروین، حمید استیلی و حامد کاویانپور با آن تا اندازه‌ای درخشیدند اما پیراهن برای حمیدرضا علی‌عسکری گشاد بود، سروش رفیعی هم کم و کوتاه آن را پوشید و به تن براندائو زار می‌زد!

سنت بایگانی کردن پیراهن خیلی قدیمی نیست. قبلاً شماره‌های پیراهن محدود بود و تقریباً بعد از شماره ۲۴ را کسی به تن نمی‌کرد، بعد از شکستن این قاعده حالا می‌شود شماره‌هایی را بایگانی کرد بدون اینکه محدودیتی پیش بیاید. در جهان فوتبال بعد از مرگ فوق‌ستاره‌ها، شماره بعضی از آنها بایگانی شده است، مثل شماره ۶ بابی مور ستاره وستهم یونایتد، شماره ۲۳ مارک ویوین‌فو کامرونی که برای منچسترسیتی توپ می‌زد، شماره ۲۱ اسپانیول که دنی خارکه می‌پوشید و در فینال جام جهانی‌ ۲۰۱۰ وقتی آندرس اینیستا گل قهرمانی را زد، نام او را به هواداران نشان داد. در فوتبال ایران هم شماره ۲۴ هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس بایگانی شده است.

در میان فوق‌ستاره‌هایی که هنوز زنده‌اند و آنقدر خوش درخشیدند که مدیران باشگاه و هواداران حیف‌شان آمد آن شماره را بر تن کسی دیگر ببینند، می‌شود به شماره ۳ پائولو مالدینی در میلان اشاره کرد، یا شماره ۴ خاویر زانتی وفادار در اینترمیلان، برشا شماره ۱۰ روبرتو باجو را بایگانی کرد و ناپل شماره ۱۰ مارادونا را! در این میان بعضی هم با بازنشسته کردن یک شماره به دیگران درس وفاداری دادند. شالکه شماره ۷ رائول گونسالس را بایگانی کرد تا به رئال‌مادرید درس وفاداری بدهد، یا آژاکس شماره ۱۴ یوهان کرویف را برای همیشه بایگانی کرد و...

در حال حاضر هم باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای خارج کردن شماره ۷ خود از بایگانی ندارد. هرچند سعید آقایی و عیسی آل‌کثیر بازیکنان کارساز و خریدهای‌ خوبی برای پرسپولیس بوده‌اند اما اولی باید شماره ۷۷ بپوشد و دومی که محروم است، با همان پیراهن شماره ۷۲ برای تیم جدیدش بازی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

هومن جعفری کد خبر: 1079098 برچسب‌ها علی پروین پرسپولیس تهران سعید آقایی عیسی آل کثیر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی پروین پرسپولیس تهران سعید آقایی عیسی آل کثیر علی پروین شماره ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ستاره شماره 88 تراکتور در حالی پای به مازندران می‌گذرد که او جزء خیل عظیم بازیکنان مازنی لیگ برتر خلیج فارس است و از سوادکوه به فوتبال ایران معرفی شده است.

سیامک سه سال پیش با پیراهن پرسپولیس گلی مهم را در بازی با نساجی به ثمر رساند که به‌خصوص در پایان فصل اثر زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشت. سرخپوشان پایتخت که بعد از فینال آسیا راهی قائمشهر شده بودند، با تک گل سیامک از شکست فرار کردند.

نعمتی حالا با پیراهن تیم جدیدش در مقابل نساجی بازی خواهد کرد و امیدوار است که دوباره در استادیوم وطنی خوش بدرخشد. نکته جالب اینکه در گل قبلی، به دلیل شرایط زمین بازیکنان پرسپولیس نتوانسته بودند فرصت‌های خود را تبدیل به گل کنند، اما نعمتی آن‌طور که شگرد دارد، توپ را روی پای راست خود انداخت و توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

دیگر خبرها

  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!