Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-شبکه اجتماعی اینستاگرام، حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان فرانسوی را مسدود کرد.

به گزارش ایرنا، رهبر انقلاب چهارشنبه شب، در پیامی کوتاه به جوانان فرانسه که از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، از آنان خواستند از رییس جمهوری خود سوال کنند که چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد ولی تردید در هولوکاست در آنجا جرم است و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت، باید به زندان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این پیام، شبکه اجتماعی اینستاگرام، حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان فرانسوی را مسدود کرد.

این در حالی است که نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» طی روزهای گذشته کاریکاتورهای توهین‌آمیزی را نسبت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) منتشر کرد که با حمایت رییس ‌جمهوری فرانسه همراه شد.  

مکرون پس از قتل فردی که تصاویر موهن از پیامبر اسلام (ص) را در کلاس‌های درس به نمایش می‌گذاشته، ضمن حمایت از انتشار چنین تصاویری، به بهانه آزادی بیان تاکید کرد که کشورش به پشتیبانی از انتشار این تصاویر ادامه خواهد داد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه

شرکت متا برای عمل به حکم موقت رگولاتور ترکیه، شبکه اجتماعی «تردز» (Threads) را در این کشور از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت)، تعطیل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد این اقدام، تاثیری روی فعالیت سایر پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت شامل فیس‌بوک و اینستاگرام و سرویس‌هایی نظیر واتس‌اپ در ترکیه نخواهد داشت.

نهاد نظارت بر رقابت ترکیه، ماه گذشته در یک حکم موقتی، تلاش کرد مانع اشتراک‌گذاری داده بین پلتفرم‌های اینستاگرام و «تردز» شرکت متا شود و تحقیقاتی را درباره متا، آغاز کرد تا معلوم شود آیا این شرکت، با مرتبط کردن پلتفرم‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام و «تردز»، قانون رقابت را زیر پا گذاشته است یا خیر.

بر اساس گزارش رویترز، رگولاتور ترکیه اعلام کرده که نوتیفیکیشن درباره اشتراک‌گذاری داده بین پلتفرم‌های متا، اطلاعات کافی فراهم نمی‌کند و به حد کافی، شفاف نیست. نوتیفیکیشن کاربر همچنین طراحی شده تا کاربران را برای موافقت با اشتراک‌گذاری داده، راهنمایی کند اما برای رفع نگرانی‌های ضد انحصارطلبی، کافی به نظر نمی‌رسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه
  • رسانه فرانسوی: حمله ایران انتقامی حساب شده بود
  • نوید رهبر انقلاب درمورد بازگشت قدس شریف به دامن مسلمانان به زبان عبری
  • قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد
  • پیام حساب کاربری رهبر انقلاب به زبان عبری + عکس
  • فرانسه مدعی «دفاع» از پایگاه‌های خود در زمان حمله ایران شد
  • آزمایش ویژگی پیام‌رسانی در تردز
  • سیاستمدار فرانسوی: تسلیم باج‌خواهی ناتو نشوید
  • قابلیت‌های پیام‌رسانی در تردز آزمایش می‌شود
  • «حساب کاربری شما در شاد تا ۲۴ ساعت آینده مسدود خواهد شد» جعلی است