Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:25:48 GMT

بازیکنان تازه وارد سایپا به دنبال جدایی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۹۳۴

بازیکنان تازه وارد سایپا به دنبال جدایی

نفرات جدید نارنجی پوشان به دلیل عدم انجام تعهدات این باشگاه تصمیم به فسخ قرارداد گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا در حالی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد و بازیکنانی را به خدمت گرفت که محمد رحیمی، سرپرست معاونت ورزشی این باشگاه به نفرات تازه وارد وعده داد تا حداقل ۳۰ درصد از مبالغ قراردادشان را تا دو، سه روز آینده پرداخت کند و همچنین به بازیکنانی که شهرستانی‌ها هستند، هزینه اجاره خانه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحیمی که حدود دو ماه است از انتصابش در باشگاه سایپا می‌گذرد، پس از آنکه قراردادهای بازیکنان را با ارقام بالا می‌بندد، به تعهداتش عمل نمی‌کند که همین مسئله موجب ناراحتی نفرات این تیم می‌شود.

 

چنین شرایطی مدیران باشگاه سایپا را با چالش مواجه کرده و آنها هنوز نتوانستند قراردادهای بازیکنان جدید را به ثبت برسانند چراکه در هیأت مدیره عنوان کرده‌اند مبالغ قراردادها بالا بوده است.

 

از سوی دیگر، تعدادی از بازیکنان جدید هم بخاطر عدم انجام تعهدات قصد رفتن از جمع نارنجی پوشان را دارند که ازجمله آنها می‌توان به حسین مالکی اشاره کرد؛ بازیکنی که طی دو روز اخیر در تمرینات شرکت نکرده و تقاضای فسخ قرارداد داشته یا فریبرز گرامی که از شرایط به وجود آمده ناراضی است، اما به دلیل اینکه بازیکنان جدید تعهد اولیه‌ای داشته‌اند، هنوز در این تیم حضور دارند.

 

باشگاه سایپا طی سالیان اخیر همواره به تیم خوش‌حساب در پرداختی‌ها بین بازیکنان فوتبال ایران مطرح شده، اما حالا با شرایطی که با مدیریت رحیمی در نقل و انتقالات این تیم به وجود آمده، اوضاع این تیم بهم خورده است.

 

نارنجی پوشان سال گذشته با هدایت ابراهیم صادقی جوان تیمی داشتند که آزمون و خطاهای خود را با جوانان زیادی داد و می‌توانست در لیگ بیستم با آرامش کارش را دنبال کند ولی شرایط به وجود آمده موجب شده تا آنها با دغدغه در اختیار داشتن بازیکنان جدید در آستانه شروع فصل مواجه شوند.

 

از سوی دیگر، مسائلی هم در پرداختی‌ها به مدیران این باشگاه وجود دارد و سایپا باید به ۵ نفر موظف در هیأت مدیره پرداختی داشته باشد که بخش زیادی از بودجه را به خود اختصاص می‌دهد؛ اتفاقی که در سالیان اخیر در سایپا شاهد آن نبودیم.

نقل و انتقالات 1399 سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 سایپا بازیکنان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ روایت عمو قناد از دلیل جدایی از فیتیله‌ای ها بعد از ۱۰ سال!

مجید قناد تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان در صدا و سیما در برنامه تلویزیونی درباره برخی اتفاقات مربوط به جدایی فیتیله ای ها حرف زد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • فیلم/ روایت عمو قناد از دلیل جدایی از فیتیله‌ای ها بعد از ۱۰ سال!
  • اعتراف لورکوزن: یک سال دنبال ژابی بودیم!
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور