Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدیان گفت: هرچه داریم از عزت پیامبر مکرم اسلام است و باید از فضای مجازی استفاده کرده و پیام رهبر و پیامبر خود را به ملت‌های جهان برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه‌های نماز امروز (جمعه، ۹ آبان) میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام و میلاد امام صادق (علیه السلام ) را تبریک گفت و به مناسبت های گرانقدر هفته پیش رو اشاره کرد و افزود: اعضای بسیج دانش آموزی رویش های انقلاب ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سنگر گفت: آنها ثمره انقلاب هستند و استکبار جهانی با تمام رسانه‌ها و تجهیزاتش به دنبال این است که جوانان ما را به گونه ای تربیت کنیم که پیرو انقلاب نباشند.

وی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب چیزی است که با تاسی از خون شهید حسین فهمیده ها به دست می آید، شهیدی که حضرت امام(ره) در مورد فداکاری وی فرمود «رهبر من آن نوجوان ۱۳ ساله ای است که با قلب کوچک خود ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگتر است و با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و شربت شهادت نوشید».


حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: در دانشگاه های اسرائیل درباره این تحقیق می‌کنند که چه چیزی سبب شد یک نوجوان ۱۶ ساله با تأسی از رهبر خودش چنین احساس وظیفه کند و چنین حرکتی را انجام دهد که امروز الگوی عملیاتی استشهادی برادران ما در لبنان شود.

وی در انتقادی از آموزش و پرورش کشور بیان کرد: با چنین فعالیت های خوبی در بسیج دانش آموزی چرا درس شهید فهمیده را کسی که حضرت امام او را الگو و رهبر خودش نامید از کتاب‌های درسی کنار گذاشتند!؟.

وی به روز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: در ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان و دانشجویانی آماج گلوله ها قرار دادند و فاجعه خونین را رقم زدند و در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی ایالات متحده آمریکا را تصرف کردند و وقتی وارد آن خانه شدند دیدند چقدر برای زمین زدن انقلاب مردم ایران نقشه ها و برنامه های جاسوسی تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: حضرت امام در خصوص این اقدام دانشجویان آنرا به انقلاب دوم تعبیر کردند که به دست جوانان رخ داده است و مقام معظم رهبری نیز از جوانان خواستند در گام اول که پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زده شد در گام دوم جامعه را به سمت یک دولت اسلامی پیش ببرند.


وی با اشاره به سخنرانی اخیر ایشان که فرمودند دولت بعدی باید دولت جوان حزب‌اللهی باشد، خاطر نشان کرد: خاصیت جوان نشاط، جنب و جوش است و جوان اهل محافظه‌کاری نیست و ما نیاز به چنین روحیه ای داریم.

وی خواستار حضور یکپارچه در روز ۱۳آبان شد و اضافه کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا باید بتوانیم استکبار ستیزی را به جهانیان نشان دهیم.

وی در ادامه به خواسته مجلس برای استیضاح ریاست جمهوری با توجه به شرایط سخت معیشتی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بهترین روش را استیضاح یک عملکرد و جریان می دانند.

حجت الاسلام محمدیان افزود: نباید به سمت توهین و اهانت برویم بلکه باید در مقابل استیضاح رئیس جمهور این جریان را استیضاح کرد و از آنها پرسید و توضیح خواست که برجام چه منفعتی برای مملکت ما داشت، نگاه به غرب و عدم توجه به توانمندی های داخلی چه منفعتی داشته است.

وی در ادامه به توهین رئیس جمهور معلوم الحال فرانسه به پیامبر مکرم اسلام اشاره کرد و افزود: این هجمه تهاجمی نیست این هجمه دفاعی است زیرا نور پیامبر مکرم اسلام موردی نیست که با این توهین ها از بین رود.
محمدیان افزود: وظیفه ما این است که در مقابل این توهین ها آرام ننشینیم و محکوم کنیم. مقام معظم رهبری فقط در مقابل، این سوال را از جوانان فرانسوی پرسیدند آیا این توهین به ملتی نیست که چنین شخصی را به ریاست جمهوری خود برگزیدند چرا تحصیل در هولوکاست جرم است اما اهانت به پیامبر آزاد است.
وی خاطرنشان ساخت: هرچه داریم از عزت پیامبر مکرم اسلام است و باید از فضای مجازی استفاده کرده و پیام رهبر و پیامبر خود را به ملت‌های جهان برسانیم.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه سنگر توهین به پیامبر گرانی حجت الاسلام محمدیان پیامبر مکرم اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه - پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ - و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!