Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل زاده رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به زودی باز خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" ، پس از آنکه رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات شفر مدتی در ترکیه حضور داشت حالا خبر از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال داده است. 


از شب گذشته باشگاه استقلال تایید کرده بدهی‌های این باشگاه به پاختاکور، شفر و جپاروف پرداخت شده است و حالا رییس هیئت مدیره باشگاه وعده داده طی روزهای دوشنبه و سه شنبه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


خلیل‌زاده در این باره نوشته است: به کمک اعضای هیدت مدیره و سرپرست محترم باشگاه استقلال، کل بدهی‌های وینفرد شفر، پاختاکور و سرور جپاروف پرداخت شد و تاییدیه آن نیز به دست ما و باشگاه رسید. با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه فیفا، پنجره نقل و انتقالات استقلال دوشنبه یا نهایت سه شنبه باز خواهد شد.

استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 اسماعیل خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 اسماعیل خلیل زاده باشگاه استقلال پنجره نقل خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند