Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف تحت امر آمریکا اعلام کرد از آغاز فعالیت این ائتلاف تا پایان سپتامبر ۲۰۲۰، بیش از ۱۴۰۰ غیرنظامی در حملات ائتلاف به اشتباه کشته شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری امریکا اقرار کرد که بیش از ۱۴۰۰ غیرنظامی به اشتباه در حملات هوایی ائتلاف از سال ۲۰۱۴ تاکنون در عراق و سوریه کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف بین المللی در بیانیه ای گفت: «از زمان آغاز عملیات ائتلاف بین المللی، نیروهای ائتلاف و نیروهای متحد آنان توانستند، ۱۱۰ هزار کیلومتر مربع از اراضی تحت کنترل داعش در عراق و سوریه را آزاد کنند.»

ائتلاف در ادامه افزود: «با آزادسازی ۱۱۰ هزار کیلومتر مربع از اراضی تحت کنترل داعش، ۷.۷ میلیون نفر از دست داعش نجات پیدا کردند.»

ائتلاف ضد داعش همچنین افزود که از ماه اوت ۲۰۱۴ تا پایان سپتامبر ۲۰۲۰، ۳۴ هزار و ۹۱۷ حمله انجام داده است.

ائتلاف بین المللی همچنین اشاره کرد که در این دوره و بنا بر اطلاعات وارده و ارزیابی نیروهای ماموریت مشترک در عملیات "اراده پولادین"، دست کم ۱۴۱۰ غیرنظامی به اشتباه در حملات ائتلاف کشته شدند.

با شروع اوت ۲۰۱۴ ایالات متحده یک گروه ائتلافی از برخی کشورها برای مقابله نظامی با داعش تشکیل داد و این کشورها به صورت هوایی و کمک‌های نظامی و نیروهای زمینی در این ائتلاف مشارکت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ائتلاف ضد داعش ائتلاف بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست

رئیس پنتاگون که کشورش بزرگترین تامین کننده تسلیحات اسرائیل به شمار می‌آید، روز سه‌شنبه در دیدار با وزیر جنگ اسرائیل گفت که تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالا بوده و حجم کمک‌ها به این باریکه نیز بسیار کم است.    به گزارش فارس؛ «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه در جریان دیدار با «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمایت فلسطینیان از آزار و اذیت، اقدامی اخلاقی و راهبردی است.   وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفت: «آمریکا تا بازگشت تمامی آوارگان راحت نخواهد نشست».   آستین اضافه کرد: «تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالا بوده و کمک‌ها به این باریکه نیز بسیار کم است».   وی در ادامه هشدار داد: «غزه از فاجعه انسانی رنج می‌برد و اوضاع در این باریکه وخیم‌تر می‌شود.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه
  • آخرین جزئیات از حملات رژیم صهیونیستی به حومه ادلب/ شهادت شماری غیرنظامی و نظامی
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • حمله جدید اسرائیل به سوریه / رویترز : 33 کشته
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور