Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:51:25 GMT

فتح ال کلاسیکو توسط رئال و حرکت جالب بارسلونا

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۱۵۷

فتح ال کلاسیکو توسط رئال و حرکت جالب بارسلونا

فوتبال اسپانیا طی یک هفته گذشته شاهد اتفاقات جالبی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای هفته دو تیم بارسلونا و رئال مادرید اولین ال کلاسیکوی فصل را در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند. اما این تنها اتفاق مهم لالیگا در یک هفته اخیر نبود.

 

رئال مادرید پیروز اولین ال کلاسیکو فصل
اولین ال کلاسیکوی فصل برای هواداران فوتبال در سراسر جهان اصلاً ناامید کننده نبود چرا که رئال مادرید موفق شد در یک بازی بسیار هیجان انگیز بارسلونا را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم در ابتدای بازی توسط فدریکو والورده و آنسوفاتی به گل دست یافتند تا مقدمات یک بازی عالی فراهم شود. با این حال ضربه پنالتی سرخیو راموس و بعد از آن گل تمام کننده لوکا مودریچ باعث شد رئال مادرید پیروز شود.

 

 

 

 

قرار گرفتن رئال‌سوسیداد در صدر جدول
با گذشت هفت هفته از رقابت‌های لالیگا رئال سوسیداد تیمی بوده که تا به اینجا در صدر جدول قرار گرفته است. این تیم بعد از پیروزی 4-1 ابتدای هفته خود مقابل هوئسکا موفق شد بالاتر از غول های این لیگ در رتبه اول قرار گیرد.

 

جشن صد سالگی اوساسونا
این هفته صدمین سالگرد باشگاه اوساسونا بود و این تیم نیز توانست آن را با یک پیروزی دلچسب جشن بگیرد. اوساسونا به لطف پنالتی روبن گارسیا موفق شد اتلتیکو بیلبائو را شکست دهد و به نوعی 100 سالگی خود را جشن بگیرد.

 

تمدید قرارداد سرخیو هررا
سرخیو هررا، دروازه بان اوساسونا عامل اصلی پیروزی این تیم در بازی ابتدای هفته مقابل اتلتیکو بیلبائو بود و توانست نمایش خیره کننده ای از خود ارائه دهد. او مدتی است که در فرمی عالی به سر می برد و قرارداد خود را حالا تا سال 2023 با اوساسونا تمدید کرده است.

 

اعلام چهار تمدید قرارداد همزمان توسط بارسلونا
تنها یک ساعت بعد از پیروزی بارسلونا مقابل فرانس واروش، این باشگاه به شکل رسمی اعلام کرد که قرارداد چهار بازیکن خود را تمدید کرده است. جرارد پیکه تا 2024، مارک آندره تراشتگن تا 2025، فرانکی دی یونگ و کلمنت لنگلت نیز تا 2026.

 

 

 

 

بازگشت ادن هازارد
ادن هازارد ستاره بلژیکی نتوانسته بود در این فصل به دلیل مصدومیت برای رئال مادرید به میدان برود. با این حال او به بازگشت نزدیک شد و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل مونشن‌گلادباخ چند دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد. او می‌تواند اولین حضور خود در رقابت‌های فصل جدید لالیگا را روز شنبه مقابل هوئسکا تجربه کند.

 

 

 

 

رکورد جدید برای اتلتیکو مادرید
پیروزی 2-0 اتلتیکو مادرید در مسابقه روز شنبه مقابل رئال بتیس به این معنا بود که آن ها حالا 21 مسابقه بدون شکست در لالیگا را پشت سر گذاشته اند که در تاریخ این باشگاه یک رکورد محسوب می‌شود. آنها در این مدت 12 پیروزی و 9 تساوس به دست آورده اند و در این فصل لالیگا نیز هیچ شکستی را نچشیده اند.

 

 

 

 

شروع بسیار خوب الچه
اگرچه آنها آخرین تیم راه یافته به رقابت‌های لالیگا از طریق مسابقات پلی آف بودند اما در این فصل از بازی‌ها نمایش های خوبی از خود ارائه داده اند. تیم تازه صعود کرده به لالیگا از 5 مسابقه موفق به کسب 10 امتیاز شده که در نوع خود آمار بسیار خوبی به نظر می رسد.

 

44 افسانه لالیگا در تیم رویایی فرانس فوتبال
110 نامزد برتر توسط نشریه فرانس فوتبال انتخاب شده اند که 11 بازیکن از بین آنها نهایتا برگزیده شود. نکته جالب این که از این تعداد نامزد لالیگا توانسته 44 نماینده را به خود اختصاص دهد.

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3


 

بارسلونا رئال مادرید اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم

دیدار برگشت ال کلاسیکوی 2011/12 لالیگا در تاریخ 21 آوریل در نیوکمپ برگزار شد که درخشش کریستیانو رونالدو باعث شد مادریدی ها با برد بندر بارسلونا را ترک کنند.

دانلود (53.3MB)

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم