Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:56:00 GMT

وحدت بزرگترین سد مسلمانان در برابر استکبار است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۱۸۱

وحدت بزرگترین سد مسلمانان در برابر استکبار است

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب گفت: وحدت به عنوان بزرگترین و بهترین سد مسلمانان در برابر استکبار جهانی برای مسلمین واجب و ضروری است/

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت برای مسلمانان واجب و ضروری بوده و بزرگترین سد در برابر زیاده خواهی استکبار و سردمداران کفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی افزود: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحکیم برادری و اتحاد میان مسلمان و کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام فاطمی نسب بابیان اینکه وحدت یکی از اصول مهم دین اسلام است، ادامه داد: کشور در طول سالهای متوالی با وحدت و برادری مردم به تمام اهداف و برنامه های خود رسیده و امروز نیز باوحدت و انسجام و اخوت در برابر برنامه ها و توطئه های دشمنان اسلام و مسلمین موفق و پیروز خواهدشد.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: سرپل ذهاب با دارا بودن مذاهب مختلف اسلامی و زندگی مسالمت آمیز در کنار هم به نماد بزرگی از اخوت و برادری در کشور تبدیل شده است

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد گفت: سال گذشته، سال مطلوبی به لحاظ فعالیت‌های اتاق بازرگانی بود و انشاالله سال ۱۴۰۳ پویاتر و با محتوای بهتر و اثرگذارتر نشست‌ها برگزار شود.
فاطمی گفت:انتظار می‌رود بعد از هرنشست مشکلی از تولید کنندگان حل شود و یک گشایشی در فضای کسب و کار استان یزد ایجاد شود و گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید مصوباتی داشته باشد که در سطح ملی بتوانیم ان را پیگیری کنیم و اتاق بازرگانی استان یزد می‌تواند در سطح ملی اثرگذار باشد.
 استاندار با تاکید بر تعامل اتاق با دانشگاهیان و نخبگان استان افزود:در تلاشیم ظرفیت دانشگاه و حوزه علم و فناوری را با اتاق پیوند بزنیم.
 وی افزود: ارتباطات بین المللی و دیپلماسی اقتصادی اتاق باید فعال‌تر شود و ما در این حوزه‌ها همراه و همگام با بخش خصوصی هستیم.
وی با تاکید بر مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مردم در این حوزه افزود:یک کلان پروژه اقتصادی با مشارکت کارگران در قالب شرکت تعاونی در حوزه سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه برق خورشیدی در استان تعریف شود و کارگران و صاحبان صنایع در آن سهام داشته باشند.
فاطمی عنوان کرد: به کارگران مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط صاحبان صنایع داده شود تا در این کلان پروژه اقتصادی مشارکت نمایند و به صورت ماهانه مبلغ وام از حقوق آنها کسر شود.
رئیس کمیسیون پول، سرمایه و مالیات اتاق بازرگانی یزد نیز در این نشست گفت: همچنین مقرر شد با پیگیری مسئولان استان نشستی با حضور رئیس امور مالیاتی کشور در استان برگزار شود و مشکلات و چالش‌های مالیاتی استان مطرح و در این خصوص تصمیم گیری شود.
 وطن دوست افزود: مصوب شد تا دوره‌های آموزشی در حوزه‌های صادرات، امور گمرکی، واردات و مالی پویاتر از سال ۱۴۰۲ در اتاق برگزار شود.
بررسی موانع و چالش‌های پیش روی فعالان حوزه صنعت و تولید در حوزه مالیات ، سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی از دیگر مباحث این نشست بود.

دیگر خبرها

  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند