Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@04:29:06 GMT

آرامش مرزنشینان خط قرمز ماست

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۲۱۷

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مناطق مرزی جلفا و خداآفرین آذربایجان شرقی، دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی را از مهمترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: نیروهای جان برکف ارتش در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در نقاطی از مرزهای شمالغرب کشور استقرار پیدا کرده اند و هدف اصلی از استقرار یگان های ارتش در مناطق مرزی، حفاظت از حریم هایی است که خطوط قرمز ما تعریف شده است 

وی با تاکید بر اینکه ما به هیچ عنوان اجازه عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را نمی دهیم، افزود: خط قرمز ما تامین امنیت، آرامش و آسایش عزیزان مرزنشین است و ما نمی توانیم تحمل کنیم که امنیت مرزنشینان ایران به مخاطره بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار ما «ارتش فدای ملت» است و ارتش با حضور خود در کنار مردم امنیت و آرامش آن ها را تامین و تضمین می کند.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروی زمینی محوری ارتش همواره آماده است و بخصوص با تغییراتی که در ساختار این نیرو انجام شده، به متحرک هجومی و واکنش سریع تغییر یافته است و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا(مدظله العالی)، نیروی زمینی ارتش هر جا که لازم باشد، آماده حضور و نقش آفرینی است.

وی با تمجید از سطح آمادگی بسیار خوب یگان های مختلف این نیرو مستقر در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز از روحیه و چهره های مصمم تکاوران غیور ارتش بسیار خوشحال هستم و این همان آمادگی رزمی و توان بالای دفاعی رزمندگان نیروی زمینی است که همواره بر آن تاکید می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به استقبال و خشنودی مردم از حضور یگان های ارتش در کنار آن ها اشاره کرد و افزود: امروز به عینه دیدم که مردم عزیز چقدر از حضور فرزندان ارتشی شان خرسند بودند و در کنار آنها احساس آرامش و امنیت بیشتری می کردند و این موجب مباهات ارتش است.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: الحمدلله هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی کند، چرا که با افزایش روزافزون قابلیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح، آمادگی اجرتی ماموریت های محوله و صیانت از مردم عزیز و نرزهای کشورمان را در حد بسیار خوب بدست آورده ایم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورهای منطقه، اظهار داشت: ما با هر دو کشور همسایه مشترکات زیادی داریم و تا امروز هم حسن همجواری را با دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان حفظ کرده ایم و توصیه ما به هر دو کشور احترام به قوانین بین المللی ، حفظ مرزهای بین المللی و حل و فصل مشکلات پشت میزهای مذاکره است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ حیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت و آرامش ایران جمهوری اسلامی ایران فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ حیدری نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری در خصوص عملیات وعده صادق گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 6080735 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مرزنشینان آستارایی در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند
  • خبرنگار صداوسیما: شهر اصفهان در امنیت و آرامش است
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد