Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصحی گفت : تکمیل قطعه مهم جاده سرخگریوه به دامغان درکریدور شمال به جنوب و محور گلوگاه به دامغان ، مهمترین دغدغه ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، «مسیح ناصحی » شامگاه پنج شنبه (8 آبان) در جمع اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر با تشریح عملکرد  اداره راه و شهرسازی در شرق مازندران افزود: کریدور شمال به جنوب برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا قطعه های مختلفی به اتمام رسیده و 3کیلومتر از سرخگریوه به دامغان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره راه و شهرسازی بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران اظهار کرد: تکمیل جاده سرخگریوه به دامغان در محور گلوگاه به دامغان و کریدور شمال به جنوب، مهمترین دغدغه ماست که با اعتبار 10میلیارد تومانی و با رفع مشکلات موجود نهایی می شود.

 

ناصحی همچنین با تاکید بر ایمنی راهها و محورها گفت: ایمنی در راهها از اولویت های مهم بوده که در همین راستا محور بهشهر به زاغمرز با توجه به اینکه در اختیار راهداری است؛ اما تلاش کردیم به دلیل ساخت و سازهایی که انجام شد و همچنین آسفالت انجام شده ایمنی در این محور انجام دهیم تا مردم با آسودگی بیشتری تردد کنند.

 

وی اضافه کرد: محور بهشهر به زاغمرز از محورهای پرتردد ما به دلیل وجود بندر اميرآباد است که قطعه های مختلف آن اجرایی و تعرض و آسفالت انجام شده و تنها قطعه 5باقی مانده است.

 

ناصحی در ادامه با اشاره به ساخت بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر به همت راه و شهرسازی افزود: بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر با اعتبار 70میلیارد تومانی به همت راه و شهرسازی بعنوان متولی ساخت ساختمان های اداری ساخته و تحویل بهداشت و درمان شد که خدمات مهمی را به مردم شرق مازندران ارائه می کند.

 

رییس اداره راه و شهرسازی بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران  در پایان با اشاره به تهیه طرح تفصیلی بهشهر خاطر نشان کرد: طرح تفصیلی 10 ساله بهشهر تهیه و به وزارتخانه ارسال شد و با تایید وزارتخانه ابلاغ می شود که براساس آن تا اداره راهداری شامل طرح تفصیلی بهشهر است و همچنین برخی نقاط به صورت نقطه ای بعنوان شهر در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: راه و شهرسازی شرق مازندران شمال به جنوب اداره راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودشدن چند محور کرمان

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای مسدود شدن ۳ مسیر درپی بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی را اعلام کرد.

 محور‌های مسدود شده و محور‌های جایگزین آن ها به شرح ذیل می‌باشند:

محور زهکلوت_دلگان، محور جایگزین: بم_ایرانشهر_دلگان

رودبارجنوب_کهنوج در فرعی آبسردوییه، محور جایگزین: محور اصلی رودبار_پل بهادرآباد_کهنوج

محور قلعه گنج_رمشک در محدوده روستای صولان، محور جایگزین: ندارد

مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده‌ای خواسته است با توجه به بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان از تردد غیر ضرور در محور‌های جنوب کرمان خودداری کنند و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

همچنین آقاملایی، فرماندار رابر از مسدود شدن جاده روستایی لنگر به علت طغیان رودخانه درپی بارندگی شدید دیشب خبرداد.

وی افزود: همچنین درپی این بارندگی، آبگرفتگی معابر سطح شهر را داریم که با همکاری شهردار کارکنان شهرداری کار دفع آب‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است