Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:58:46 GMT

زیارت حرم نبوی همزمان با آغاز هفته وحدت در ایام کرونا+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۴۲۰

زیارت حرم نبوی همزمان با آغاز هفته وحدت در ایام کرونا+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، اهل سنت معتقد است که پیامبر اعظم (ص) در دوازدهم ربیع الاول متولد شدند و شیعیان نیز زمان میلاد پیامبر اعظم (ص) را ۱۷ ربیع الاول می‌دانند. بر همین اساس این فاصله یک هفته‌ای را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرده‌اند.

همزمان با ۱۲ ربیع الاول میلاد رسول مهربانی‌ها به روایت اهل سنت و همچنین آغاز هفته وحدت، در مدینه منوره هر ساله جمع کثیری از مسلمانان به زیارت حرم نبوی مشرف می‌شدند که امسال با توجه به نپذیرفتن زائر خارجی از سوی سعودی‌ها، فقط ساکنان عربستان به زیارت مسجدالنبی (ص) مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود شیوع کرونا، بسیاری از مردم عربستان شب گذشته با رعایت نکات بهداشتی در مدینه منوره حضور یافته و به نیایش پرداختند که در ادامه فیلمی از حضور پرشور زائران در مدینه منوره همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد (ص) به روایت اهل سنت را مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا اهل سنت مدینه منوره حرم نبوی مسجدالنبی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • اعزام عمره گزاران استان اردبیل از ۶ اردیبهشت به مدینه منوره
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر