Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت پرسپولیس در این چند سال اخیر افتضاح بوده است. تیمی که مدیریتش شش ماه یکبار تغییر کند حاصلش همین می‌شود. سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان در خصوص جدایی چند بازیکن تیم پرسپولیس و شرایط این روز‌های این تیم اظهار داشت: طبیعتاً جدایی این بازیکنان در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا چیزی جز ضعف مدیریت نیست، قرارداد‌ها طوری با بازیکنان تنظیم شده که بازیکن با یک بند می‌تواند تیم را ترک کند اتفاقی که در این چند سال گریبان تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس را گرفته است و این چیزی جز ضعف مدیریت در انعقاد قرارداد‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مهدی ترابی مثل آب خوردن از تیم جدا شد، آن هم به خاطر بندی که در قراردادش بود، بازیکن نباید به این راحتی از تیم جدا شود، اگر این اتفاقات در حال رخ دادن است دلیلش به مدیریت باشگاه برمی‌گردد که طوری قرارداد می‌بندد که بازیکن بدون اینکه سودی به باشگاه برساند از تیم جدا می‌شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت مگر نمی‌دانست تیم باید در فینال آسیا بازی کند؟ چرا اجازه جدایی بازیکنانی، چون شجاع، ترابی، علیپور را داد؟ به نظرم مدیریت پرسپولیس در این چند سال اخیر افتضاح بوده است. تیمی که مدیریتش شش ماه یکبار تغییر کند حاصلش همین می‌شود یک مدیر برای باشگاه‌داری نیاز به زمان دارد. انصاری‌فرد شش ماه در پرسپولیس حضور داشت چه کسی حضور او در این مدت را حسابرسی کرد؟ چه کسی گفت درآمدت چقدر بوده یا چقدر بدهی بالا آوردی؟ این‌ها معضلات مدیریت در باشگاه‌های ما است.

انتظاری در خصوص اینکه پرسپولیس در فینال آسیا با این بازیکنانی که از دست داده دچار مشکل نمی‌شود افزود: مرحله قبلی تیم خیلی با غیرت بازی کرد، اما این همه جا جوابگو نیست به نظرم نبود شجاع در فینال بیشتر از بازیکنان دیگر به چشم خواهد آمد.

وی در پایان درخصوص صحبت‌های رسول پناه درباره مردم مازندران بیان کرد: رسول پناه در حدی نیست که بخواهد درباره مردم مازندران حرف بزند، تمام مردم ایران می‌دانند استان مازندران چه پتانسیل‌هایی در هر زمینه دارد و توقع ما از وزارت ورزش این است که رسماً از مردم مازندران عذرخواهی کند، چون رسول‌پناه انتخاب وزارت برای پرسپولیس بود. بیشتر بخوانید: الریان رسما از خلیل‌زاده رونمایی کرد+عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: سهراب انتظاری پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس سهراب انتظاری پرسپولیس چند سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند. از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران