Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  فرشاد مقیمی در این بازدید با بیان این که توسعه و عرضه محصول با کیفیت در شرایط تحریم، بیانگر توانمندی متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان است، خاطرنشان کرد: ایران خودرو ضمن حفظ کیفیت محصولات توانسته در زمینه طراحی و توسعه محصول نیز گام‌های مهمی را بردارد که در ماه‌های آینده شاهد نتایج آن خواهیم بود و هموطنان از ثمرات آن بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تاکید بر ارتقای دانش و مهارت مسوولان آدیت محصول برای عیب یابی خودرو، مشتریان را، ولی نعمتان ایران خودرو خواند و گفت: به تازگی ارزشیابی‌های مضاعفی به فرآیند کیفیت محصولات افزوده شده که حفظ و ارتقای کیفیت محصولات را دنبال می‌کند. تحول در آدیت کیفیت فارغ از استاندارد‌های تعریف شده، به منظور اعمال فرآیند‌های ویژه کیفیت و حفظ سطح کیفیت محصولات در شرایط تحریم و رضایتمندی مشتریان ایجاد شده است.
مقیمی خطاب به معاون و مسوولان کیفیت گفت: باید با همت جمعی و با تکیه بر همراهی و همدلی زنجیره تامین، مانع از ایجاد ایراد کیفی در محصولات شویم.

گفتنی است در این بازدید سرزده، گزارشی از روند آدیت در محصول نهایی ارایه شد. درحال حاضر علاوه بر آدیت روزانه کیفیت توسط تیم ارزشیابی ایران خودرو که شامل یک درصد از محصولات تولیدی است، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز تولید روزانه را مورد اندازه گیری کیفی قرار می‌دهد. این ارزشیابی در دو بخش ظاهری و عملکردی انجام می‌شود.
علاوه بر محصول نهایی، آدیت در سالن‌های تولیدی نیز اعمال می‌شود که با این اقدام از انتقال ایرادات احتمالی به بخش‌های مختلف تولید جلوگیری می‌شود.
از دیگر نظارت‌های کیفیت محصول می‌توان به ارزشیابی پروژه محصول قبل از تولید انبوه، آدیت قطعات قابل ردیابی، آدیت موضعی محصول و آدیت خودرو‌های کارکرده اشاره کرد. منبع: ایکوپرس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار ایران خورو ، ایران خودرو سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایران خودرو قیمت سکه کیفیت محصولات کیفیت محصول ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با پرداخت تسهیلات کم بهره و ارائه تکنولوژی های روز دنیا محقق می شود.

او با بیان اینکه مرزها برای ورود علم و فناوری در راستای توسعه مکانیزاسیون نباید بسته شود، افزود: زمانیکه انحصار در هر بازای ایجاد شود، چالش هایی بدنبال دارد.

هاشمی ادامه داد: کارخانه تراکتورسازی از لحاظ امکانات و اعتبارات باید تقویت شود تا متقاضیان به تسهیلات کم بهره دست پیدا کنند، درغیراین صورت خروج از کشاورزی سنتی محقق نمی شود.

عضو شورای هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی با بیان اینکه درآمد کشاورزان با نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصد سنخیتی ندارد، افزود: دولت باید الزامات لازم در راستای پرداخت تسهیلات کم بهره را فراهم کند تا وعده وعیدها محقق شود.

او گفت: بنابر بررسی های صورت گرفته سالانه حداقل ۱۵ تا ۲۰ همت تسهیلات با نرخ بهره کمتر از ۱۰ درصد باید پرداخت شود تا تحولی در بخش مکانیزاسیون محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد