Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@11:45:31 GMT

زمان رفع محرومیت باشگاه استقلال؟

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۵۹۱

با اعلام رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات تا روز سه شنبه رفع می‌شود. ناطقان: باشگاه استقلال در پی مطالباتی که به وینفرد شفر سرمربی پیشین این تیم داشت از سوی فیفا از نقل و انتقالات محروم شد. آبی‌ها به همین دلیل نتوانستند خریدهای جدید خود را در لیگ قهرمانان آسیا همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال استقلالی‌ها ظرف چند روز گذشته مطالبات شفر و همچنین «سرور جباروف» و باشگاه پاختاکور ازبکستان را پرداخت کردند و در انتظار تاییدیه از سوی شفر و فیفا هستند.

به گفته اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال، پنجره نقل و انتقالات استقلال روز دوشنبه و یا حداکثر روز سه شنبه این هفته باز می‌شود و این محرومیت به پایان می‌رسد. منبع: ایسنا برچسب ها: رفع محرومیت ، باشگاه استقلال ، محرومیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رفع محرومیت باشگاه استقلال محرومیت باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. با این حال، پیگیری‌ خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود