Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نهایی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ امروز جمعه ۹ آبان ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و تعداد ۱۸۹ هزار و ۹۴۸ نفر پذیرفته شدند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. داوطلبان می‌توانند با درج شماره داوطلبی، شماره پرونده و اطلاعات شخصی، کارنامه خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجموع پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۸۹ هزار و ۹۴۸ نفر است که از این تعداد به تفکیک گروه آزمایشی در گروه علوم ریاضی ۶۲۸۴۸ نفر، در گروه علوم تجربی ۶۱۵۱۷ نفر، در گروه علوم انسانی ۵۵۰۵۷ نفر، در گروه هنر ۶۱۰۹ نفر و در گروه زبان ۴۴۱۷ نفر پذیرفته شدند.

آمار پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ به تفکیک دوره آموزشی نیز به این شکل است که در دوره روزانه ۱۱۸۰۵۰ نفر، در دوره نوبت دوم ۱۸۶۹۸ نفر، در دانشگاه پیام نور ۱۳۰۴۶ نفر، در دانشگاه فرهنگیان ۱۸۷۹۷ نفر، در دوره‌های غیرانتفاعی ۱۳۳۹۵ نفر، در پردیس‌های خودگردان ۵۱۴ نفر، در دوره‌های شهریه پرداز ۵۳۳۹ نفر، در دانشگاه آزاد (۴ رشته) ۲۱۰۹ نفر و در مجموع ۱۸۹ هزار و ۹۴۸ نفر پذیرفته شدند.

سایر رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی به غیر از رشته‌های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی و دامپزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد که جمع پذیرفته شدگان با آزمون این دانشگاه ۸۸ هزار و ۶۹۳ نفر است.

مجموع پذیرفته شدگان بدون آزمون (با سوابق تحصیلی) ۴۱۸ هزار و ۳۸۶ نفر است که ۲۲۹ هزار و ۳۳۹ نفر توسط سازمان سنجش آموزش کشور و ۱۸۹ هزار و ۴۷ نفر توسط دانشگاه آزاد اسلامی پیش‌تر اعلام شده است. مجموع کل قبولی اعلام شده برای آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شامل با آزمون و سوابق تحصیلی اعلامی توسط سازمان سنجش و دانشگاه آزاد اسلامی ۶۹۷ هزار و ۲۷ نفر است.

نتایج دانشگاه امام صادق (ع) متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

مواردی از قبیل اشتباه در انتخاب رشته و غیر پس از بارگذاری کارنامه داوطلبان بررسی خواهد شد.

برای آگاهی از زمان ثبت نام و مدارک لازم به اطلاعیه سازمان سنجش و سایت‌های دانشگاه محل قبولی مراجعه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعلام نتایج کنکور کنکور سراسری سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی سراسری سال ۱۳۹۹ پذیرفته شدگان سازمان سنجش ۱۸۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

رئیس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند