Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های استقلال و چوکا با 3 گل به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلال و چوکای تالش در دیداری دوستانه از ساعت 15 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با 3 گل به سود شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

گل‌های تیم استقلال را سیاوش یزدانی در دقیقه 57، فرشید اسماعیلی در دقیقه 62 و آرش رضاوند در دقیقه 65 به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع دیدار استقلال و چوکا محمود فکری و هادی شکوری با یکدیگر خوش و بش کردند. شکوری هدایت تیم چوکای تالش را بر عهده دارد.

داریوش شجاعیان در دقیقه 15 این دیدار مصدوم شد و جای خود را به کریم‌زاده داد. البته مشخص نیست آسیب دیدگی این بازیکن از چه ناحیه‌ای است ولی شجاعیان وقتی در پای خود احساس درد کرد برای جلوگیری از تشدید مصدومیت از زمین خارج و جای خود را به دیگر بازیکن استقلال داد.

شیخ دیاباته مهاجم آبی ها در حاشیه این دیدار به تمرینات اختصاصی پرداخت.

محمد دانشگر و مهدی مهدی پور که به دلیل قرنطینه در تمرینات تیم استقلال شرکت نمی کردند با پایان دوران بیماری خود را به کادر فنی این تیم معرفی کردند. مهدی پور و دانشگر پیش از شروع دیدار دوستانه استقلال با چوکا در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شدند و در حاشیه این دیدار دوستانه تمرین اختصاصی انجام دادند.

سیروس دین‌محمدی کمک مربی فکری که روز گذشته در تمرین آبی پوشان شرکت نکرده بود، در دیدار دوستانه امروز حضور نداشت. دین‌محمدی به دلیل رقم پیشنهادی باشگاه در تمرینات این تیم حضور ندارد و در صورتی که رقم قرارداد وی افزایش پیدا نکند، با استقلال قطع همکاری خواهد کرد.

مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار دوستانه آبی پوشان را نظاره کرد.

ترکیب دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود:

استقلال: رشید مظاهری (سیدحسین حسینی)، سیاوش یزدانی (آرش داجلیری)، محمدحسین مرادمند (شاهین طاهرخانی)، عارف غلامی (بابک مرادی)، مسعود ریگی (علی بخشی)، داریوش شجاعیان (متین کریم‌زاده)، وریا غفوری (احمد موسوی)، آرش رضاوند (سینا خادم پور)، فرشید اسماعیلی (امیرحسین خدامرادی)، مهدی قایدی (فردین رابط) و ارسلان مطهری (سجاد آقایی).

چوکا تالش: نیما علیپور، کنعان طاهرنژاد، وحید همراز، نادر هوشیار، فرهاد فراهانی، کیوان محمدنژاد، آرش شهامتی، علیرضا مصطفایی، احسان پیرهادی، جهانگیر عسگری و علیرضا صبوری

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس

ستاره سابق کهکشانی‌ها از پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی شادمان است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان