Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:01:59 GMT

۲۰ واحد صنفی متخلف در مهریز پلمب شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۶۷۶

۲۰ واحد صنفی متخلف در مهریز پلمب شد

محمدرضا زارع‌ زاده عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی  واحدهای صنفی باید برای پیشگیری از بیماری کووید- ۱۹ نکات بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته وی، بازدید از واحدهای صنفی با همکاری سازمان‌های مسوول مرتبط در شرایط بحرانی  به صورت مستمر و منظم در شهر و روستاهای بخش مرکزی مهریز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: طبق مقررات تمامی صاحبان صنفی باید برای تامین سلامتی شهروندان دقیق نسبت به رعایت مقررات اقدام کنند که بی‌توجهی به آن موجب شیوع بیماری است. 

زارع زاده خاطر نشان کرد: مسوول هر واحد صنفی به هر دلیلی به مقررات ستاد کرونا بی‌توجه باشد در اسرع وقت آنواحد تعطیل و با متخلفان بر اساس قوانین برخورد مناسب صورت می گیرد.

تاکنون سه هزار نفر از کسبه مهریز زیرپوشش آموزش حضوری پیشگیری از کرونا  قرار گرفتند و  این شهرستان ۲ هزار  و ۳۰۰ واحد صنفی دارد و  مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۶۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی به بیماری کووید- ۱۹ در کشور به ۳۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید و ۳۱ استان همچنان از لحا شیوع کرونا در وضعیت قرمز، هشدار یا زرد قرار دارد.

سیما سادات لاری امروز (جمعه) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر  نهم آبان ۱۳۹۹  و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شد که از این تعداد ۲ هزار و ۷۵۴ نفر بستری شدند و  با این حساب، مجموع بیماران  به ۶۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۴۷۷ هزار و سه نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین پنجهزار و ۱۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: شرایط از لحاظ شیوع کرونا در تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان قرمز است و  هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون هیچ تحقیق علمی در دنیا مدعی نشده که درمان قطعی برای نجات بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ شناسایی شده باشد، بنابراین همچنان تنها راه کنترل این چالش جهانی رعایت اصول بهداشتی و پایبندی به پروتکل های بهداشتی است.

وی افزود: از طرف دیگر در ماه ربیع الاول هستیم و این نگرانی وجود دارد که برگزاری جشن های عروسی به افزایش بیشتر این بیماری در جامعه دامن بزند، مطمئنا هیچ زوجی دوست ندارد که شروع زندگی آنها با ابتلای دوستان و اقوام به بیماری توام باشد، بنابراین با توجه به خطر جدی بیماری کووید- ۱۹ به جد از مردم می خواهیم از برگزاری مراسم عروسی در این ایام خودداری کنند.

لاری ادامه داد: از همه مردم می خواهیم در رعایت اصول پروتکل های بهداشتی در این ایام جدی باشند و از انجام رفتارهای پر خطر که به انتقال و گسترش بیماری کووید- ۱۹ دامن می زند، بپرهیزند.

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا یزد اصناف بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا یزد اصناف بهداشت و سلامت مهریز ویروس کرونا یزد اصناف بهداشت و سلامت اخبار کنکور بیماری کووید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد