Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی روز جمعه در خطبه مکتوب این هفته همدان با بیان اینکه دنیای استکبار با برجسته کردن برخی تفاوت‌ها و تفسیرهای درون دینی، به دنبال ایجاد اختلاف و دست‌یابی به خواسته‌های شیطانی خویش است، اظهار کرد: اتحاد و همبستگی میان شیعه و سنی با برطرف کردن اختلافات موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی کردن توطئه آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تلاش در راستای مستحکم‌تر شدن وحدت شیعه و سنی، عنوان کرد: دشمنان از وحدت شیعه و سنی در هراس هستند و به هر توطئه‌ای، سعی در بهم زدن وحدت مذاهب اسلامی دارند تا با طرح‌های جدید و ابزار رسانه به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه زنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان توهین به اسلام را نشانه دشمنی جریان کفر با جوامع اسلامی و قلب مریض و فطرت علیل توهین کنندگان دانست و خاطرنشان کرد: احیای فطرت و نجات بشر از جهالت و ضلالت و سوق دادن جامعه به سمت  نورانیت از  ماموریت‌های الهی پیامبر اسلام (ص) بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه نامه رهبر انقلاب به جوانان فرانسه دعوت آنان به مطالعه فطرت و درک درست تناقض رفتاری مستکبرین است، ادامه داد: در قاموس کفر صحبت علیه اسراییل جرم است اما توهین به ادیان الهی آزادی بیان تلقی می شود و این تناقض بر تمام مواضع مستکبران سایه افکنده است.

وی با گرامیداشت ۱۳ آبان، روز مبارزه با مستکبران خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان روز اعلام و تبیین وحدت مردمی است که یکصدا در برابر استکبار ایستادند.

 ۱۲ ربیع الاول ولادت پیامبر اکرم (ص) به روایت اهل سنت و ۱۷ این ماه به روایت اهل شیعه است که به هفته وحدت نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها همدان امام جمعه همدان هفته وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان امام جمعه همدان هفته وحدت همدان امام جمعه همدان هفته وحدت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول حیدری به مناسبت آغاز هفته سلامت در پیامی ضمن گرامیداشت این هفته از خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه سلامت فراجا تقدیر و از توسعه بخش‌های تشخیصی و درمانی کلینیک امام حسن مجتبی (ع) در هفته سلامت و انجام هماهنگی‌های لازم جهت اجرای پویش فشار خون و چاقی و پایش سلامت کارکنان و به ویژه خانواده محترم کارکنان در روزهای آتی خبر داد.

وی با اشاره به شعار هفته سلامت امسال به نام سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت خاطر نشان کرد: بدون تردید پوشش همگانی سلامت با حمایت از سلامت خانواده به عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان جامعه و مردمی سازی سلامت محقق می‌شود.

حیدری در خاتمه گفت: در هفته سلامت درمانگاه‌های دیابت، طب کار، رادیولوژی با حضور مسئولان انتظامی استان افتتاح و آغاز به کار خواهند کرد.

کد خبر 6085886

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی