Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:27:03 GMT

شکست نساجی مقابل خوشه طلایی در دیداری دوستانه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۸۴۰

شکست نساجی مقابل خوشه طلایی در دیداری دوستانه

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، نساجی در آخرین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود امروز در ورزشگاه شهدای اسلام‌شهر، متفاوت‌ از دیدارهای گذشته در مقابل تیم خوشه‌طلایی ساوه پا به میدان گذاشت.

در این دیدار وحید فاضلی آخرین تغییرات لازم در شیوه تاکتیکی سرخ‌پوشان مازندرانی را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر انجام داد و در طول ۹۰ دقیقه بارها شاهد مدل‌های مختلف از قرارگیری بازیکنان و تغییرات متعدد آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب اصلی نساجی همچون بازی‌های گذشته نیز، نمایشی مالکانه، پاس‌ و ارسال‌های منظم، پرس‌های به‌هنگام و هماهنگی قابل توجهی را از خود نشان داد.

تغییرات زیاد در این بازی و حضور تمامی بازیکنانی که تاکنون میدان ندیده بودند، در وقفه‌های مکرر، منجر شد تا تیم رقیب از فراز و فرود توان تیمی نساجی، بهره لازم را برده و بتواند با نتیجه دو بر یک نساجی را شکست دهد.

به‌نظر می‌رسد فاضلی در طول دوره حضورش به‌عنوان سرمربی با برپایی اردو، برگزاری تمرینات و دیدارهای تدارکاتی منظم توانسته ترکیب یاران اصلی خود را به نظم و انسجام برساند و با برنامه‌ریزی‌های مناسب تا روز ۱۶ آبان، حضوری مقتدرانه در نخستین دیدار با تیم آلومینیوم اراک داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر نساجی اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۲:۴۵ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال را مقابل ویتوریا گیمارش انجام می‌دهد و امیدوار است مثل بازی رفت که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد، این بار هم نمایش موفقی داشته باشد و فینالیست شود، اما نکته مبهم برای ترکیب اژدها در این دیدار حضور مهدی طارمی است.

مهدی طارمی آخرین بار در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال مقابل چاوز حضور در ترکیب پورتو را تجربه کرده بود و پس از جام ملت‌های آسیا دیگر شانس رسیدن به جمع ۱۱ نفر اصلی باشگاهش را به دست نیاورد که بعید نیست امشب این طلسم پس از چهار ماه در دیدار جام حذفی برابر ویتوریا گیمارش شکسته شود.

طارمی در دیدار رفت جام حذفی مقابل ویتوریا گیمارش فرصت بازی به دست نیاورد، اما ۱۰ روز قبل در مسابقه لیگ برتری برابر همین تیم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که امشب ممکن است به ترکیب برسد.

ستاره ایرانی پورتو که تجربه گلزنی و پاس گل مقابل ویتوریا گیمارش را دارد، امیدوار است پس از چهار ماه دوباره به ترکیب تیمش برسد و در بازی امشب فرصت درخشش و گلزنی دوباره پیدا کند.

طارمی در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال که از ابتدای نیمه دوم مقابل فامالیکائو به زمین رفت، موفق به گلزنی شد و انگیزه زیادی دارد که امشب هم این کار را برای فینالیست شدن تیمش در جام حذفی انجام بدهد ولی همه چیز بستگی به نظر سرخیو کونسیسائو دارد.

کونسیسائو روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ویتوریا گیمارش در خصوص غیبت اوانیلسون و احتمال بازگشت طارمی به ترکیب عنوان کرد: باید بینیم چه اتفاقی می‌افتد. من هیچ‌وقت قبل از بازی اسامی بازیکنان شروع کننده را نمی‌گویم و در شروع بازی این مورد را می‌بینید. من این بازیکنان را در دسترس دارم و بستگی به استراتژی بنده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی