Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:22:21 GMT

فرانسه دنباله‌روی سیاست‌های صهیونیست‌هاست

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۸۵۳

فرانسه دنباله‌روی سیاست‌های صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در البرز، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی با اشاره به توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند نور وجود رسول خدا را با فُوت خاموش کنند اما خود را خوار می‌کنند و نتیجه عمل خود را در دنیا و به زودی در آخرت خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در تعبیرات روایی داریم که از رسول خدا (ص) به عنوان نور اول نام برده‌اند، یعنی اولین مخلوقی که خداوند خلق کرده، نور رسول خدا بوده است. «فاول ما خلق نور حبیبه محمد» و خاصیت نور این است که هم خودش روشن است و هم روشنی‌بخش است. رسول خدا مظهر نوری است که هرگز خاموشی ندارد. «نور لاظلمه فیه». این نور هم در نظام تکوین نقش دارد و هم در تشریع مؤثر است و به عنوان رحمت عام و خاص هدایت همه مردم و همچنین اهل ایمان را به عهده دارد.

دشمنان با انواع دسیسه‌ها اسلام‌هراسی را ترویج می‌کنند

نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: آثار این دعوت پیامبر اسلام (ص) تا امروز در تمام عالم منتشر است و تمام کسانی که از فطرت پاک برخوردارند با شنیدن پیام اسلام بلافاصله ایمان می‌آورند و درست به همین علت است که تلاش می‌کنند چهره رسول خدا، قرآن و اسلام را تحریف کنند و با انواع دسیسه‌ها اسلام‌هراسی را ترویج می‌کنند و هر از چند گاهی چنگ به صورت رسول خدا می‌کشند و دل قریب به ۲ میلیارد مسلمان را به درد می‌آورند.

وی خطاب به دشمنان اسلام گفت: باید بدانند این نور مشعشع که مظهر نور السموات و الارض است با هتاکی و اهانت هرگز خاموش شدنی نیست، ولو این مأموریت را بین خود تقسیم کنند، گاهی آلمان، گاهی دانمارک، گاهی فرانسه و دیگر کشورها در زمان‌های مختلف برای برنامه‌ای خاص انجام دهند.

حسینی‌همدانی ادامه داد: اسلام‌ستیزی سران غربی امر مسلمی است که فقط منحصر در عکس، کاریکاتور، فیلم و امثال اینها نمی‌شود. این روزها دولت اسلام‌ستیز فرانسه در چهره منفور مکرون که نمونه‌هایی از این چهره و رفتار را در نیکولا سارکوزی و همچنین فرانسوا اولاند دیده بودیم، نمود پیدا کرده است. دیروز گفته است کشورش را تروریست‌های اسلام‌گرا اشغال کرده‌اند.

وی خطاب به برخی سران غرب بیان داشت: وقتی قوانین اسلام‌ستیزی تصویب می‌کنید و در سخنرانی‌ها و مواضع رسمی هم اعلام می‌کنید با اینکه خود را مهد آزادی می‌دانید و تا جایی پیش می‌روید که به راحتی به اسلام، مقدسات و احکام نورانی آن، اهانت می‌کنید و به مقدس‌ترین و پاک‌ترین و مهربان‌ترین شخصیت تاریخ بشر بی‌احترامی می‌کنید و احساسات میلیون‌ها انسان را خدشه‌دار می‌کنید باید منتظر تبعاتش هم باشید.

امام جمعه کرج گفت: در همین مهد دموکراسی و آزادی که اهانت به اسلام جرم نیست اگر کسی راجع به موضوعی که صهیونیست‌ها را تضعیف می‌کند مثل سوال درباره هولوکاست اقدام داشته باشد جرم است و باید به زندان برود. البته اهل فن می‌دانند که دولت فرانسه با رویکرد اسلام‌ستیزی و تحرکات دیگری که در آفریقا و مدیترانه دارد می‌خواهد برای خودش بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، در این اتحادیه موقعیت ویژه درست کند.

فرانسه نمی‌تواند از سیطره صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها خارج شود

وی افزود: فرانسه نمی‌تواند از سیطره صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها خارج شود و به ناچار سیاست‌های آنها را دنبال می‌کند، امروز آمریکا احتیاج دارد که اذهان را از خیانتی که بعضی سران کشورهای عربی و اسلامی به آرمان فلسطین کرده‌اند منحرف کند. اخیراً سودان هم اعلام سازش کرد تا اولویت مقابله با رژیم صهیونیستی که اولویت جهان اسلام است را به مسیر دیگری هدایت کند لذا این نقش را در این روزها فرانسه بازی می‌کند. همان‌طور که قبلاً نظیر این خباثت‌ها را دیگران هم انجام داده‌اند.

امام جمعه کرج ادامه داد: اسلام‌ستیزی سران غربی امر مسلمی است که فقط منحصر در عکس، کاریکاتور، فیلم و امثال اینها نمی‌شود بلکه در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی، ولو با تفرقه انداختن بین مسلمانان و ادیان دیگر، با وضع قوانین ضد اسلامی و حمایت از رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: اصل حرکت با انتشار کتاب آیات شیطانی شروع شد، بعد آمستردام فیلم ساخت، بعد از مدتی کپنهاک کاریکاتور نشر داد، بعد در آمریکا قرآن سوزی راه انداختند و فیلم ساختند. وقتی دانمارک کاریکاتور کشید مسلمانان «نه دولت‌هایشان» موج گسترده‌ای در دنیا راه انداختند و خواستار مجازات و عذرخواهی اهانت کننده شدند، حتی خرید محصولات و امثال ذالک را تحریم کردند اما دولت‌های اسلامی به‌جای اینکه فشار بر سازمان ملل و مجامع حقوقی بین‌المللی بیاورند که قوانینی وضع کنند که هیچ‌کس در هیچ جای دنیا حق اهانت به مقدسات الهی را نداشته باشد مسامحه‌کاری کردند. راه برون‌رفت از این انفعال چیزی جز وحدت جهان اسلام نیست.

کد خبر 5059905

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه نماینده ولی فقیه در البرز آیت الله حسینی همدانی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه اردبیل هفته ناجا هفته وحدت مواد مخدر اسلام ستیزی صهیونیست ها رسول خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول جعفریان، استاد دانشگاه تهران با اشاره به بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌

‏دایره مشورت در مسأله حجاب و برخورد باآن را به دلیل اهمیت و پیامدهای آن وسیع تر کنید: از مراجع تقلید، علمای بی طرف بلاد، و نخبگان علاقه مند به سرنوشت ایران، مشورت بگیرید. اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد. عوارض آن دامن همه را خواهد گرفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897019

دیگر خبرها

  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • سانسور و انکار؛ سیاست صهیونیست‌ها در پوشش عملیات وعده صادق
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • سر بریده اسب در رختخواب صهیونیسم
  • کسوف کامل و دنباله‌دار؛ تصویر روز ناسا + عکس
  • تصاویر نجومی ۲۹ فروردین (۱۷ آوریل)
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه