Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:58:56 GMT

مارادونا: بارسلونا رفتار خوبی با مسی نداشته است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۸۹۵

مارادونا: بارسلونا رفتار خوبی با مسی نداشته است

دیه گو مارادونا به نشریه کلارین گفت که اطمینان داشت برای لیونل مسی اتفاقاتی مشابه خودش در بارسا رخ خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، دیه گو مارادونا اسطوره آرژانتینی ها امروز قدم در 60 سالگی گذاشت. او را بسیاری بالاتر از همه، برترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانند و به سبب نقش مهمش در قهرمانی جام جهانی 1986 بین آرژانتینی ها از محبوبیتی بی مانند برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبیتی که لیونل مسی هم ندارد.

 

مارادونا رر سالروز تولدش و در مصاحبه با نشریه کلارین به صحبت در مورد وضعیت لیونل مسی در بارسلونا پرداخت. دیه گو که خود بین سال های 1982 تا 1984 برای بارسا بازی کرده و به شکلی نه چندان مسالمت آمیز هم این تیم را به مقصد ناپولی ترک کرد، معتقد است در بارسا با مسی هم خوب رفتار نکرده اند.

مسی تابستان امسال تمایل جدی برای جدایی از بارسا داشت و بوروفکسی هم به باشگاه ارسال کرد تا زمینه برای جدایی اش فراهم شود ولی در نهایت با اصرار و پافشاری باشگاه، او مجبور به ماندن شد.

 

مارادونا در مورد مسی گفت:« می دانستم که داستان بارسا و مسی به اینجا خواهد رسید و به این فکر می کردم که مسی در نهایت جدا می شود. برای من هم اتفاقی مشابه در بارسا رخ داد. بارسا باشگاه ساده ای نیست و مسی هم سال هاست آنجا بازی می کند اما با او خوب و آنچنان که شایسته اش است، رفتار نکرده اند.»

 

مارادونا ادامه داد:« مسی برای بارسا همه کار کرد و این تیم را به بالاترین سطح فوتبال رساند و در نهایت تصمیم گرفت فضایی جدید را تجربه کند ولی به او پاسخ منفی دادند. مشخص بود که جدایی از بارسا کار ساده ای نخواهد بود. او قرارداد داشت و بارسا هم باشگاه بزرگی است. مردم هم مسی را دوست دارند. من شرایطی مشابه را در ناپولی تجربه کردم.»

 

 

مارادونا آرژانتین بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت خلاقیت هوش مصنوعی در طراحی پله های فانتزی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نهایت خلاقیت هوش مصنوعی در طراحی پله های فانتزی (عکس)
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد