Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی برابر خوشه طلایی مغلوب شد.

نساجی مازندران در دیداری دوستانه مقابل خوشه طلایی ساوه شکست خورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، نساجی در آخرین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود امروز در ورزشگاه شهدای اسلام‌شهر، متفاوت‌ از دیدارهای گذشته در مقابل تیم خوشه ‌طلایی ساوه پا به میدان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار وحید فاضلی آخرین تغییرات لازم در شیوه تاکتیکی سرخ‌پوشان مازندرانی را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر انجام داد و در طول ۹۰ دقیقه بارها شاهد مدل‌های مختلف از قرارگیری بازیکنان و تغییرات متعدد آنها بودیم.

ترکیب اصلی نساجی همچون بازی‌های گذشته نیز، نمایشی مالکانه، پاس‌ و ارسال‌های منظم، پرس‌های به‌هنگام و هماهنگی قابل توجهی را از خود نشان داد. تغییرات زیاد در این بازی و حضور تمامی بازیکنانی که تاکنون میدان ندیده بودند، در وقفه‌های مکرر، منجر شد تا تیم رقیب از فراز و فرود توان تیمی نساجی، بهره لازم را برده و بتواند با نتیجه 2-1 نساجی را شکست دهد.

به‌نظر می‌رسد فاضلی در طول دوره حضورش به‌عنوان سرمربی با برپایی اردو، برگزاری تمرینات و دیدارهای تدارکاتی منظم توانسته ترکیب یاران اصلی خود را به نظم و انسجام برساند و با برنامه‌ریزی‌های مناسب تا روز ۱۶ آبان، حضوری مقتدرانه در نخستین دیدار با تیم آلومینیوم اراک داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان