Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، وحید مرندی مقدم در مصاحبه اختصاصی با بیان اینکه در هر بازرسی کالا‌های متعددی مورد بازرسی قرار می‌گیرد افزود: به عنوان مثال در یک فروشگاه زنجیره ای، ۱۰۰ تا ۲۰۰ قلم کالا مورد بازرسی قرار می‌گیرد که این اقدام به صورت برنامه‌ای انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این بازرسی‌ها به مطلع شدن و اطمینان از روند صدور پروانه‌های استاندارد کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد درباره بازرسی از جایگاه‌های عرضه بنزین گفت: خوشبختانه وضعیت کشور در این زمینه صعودی است و هر روز وضعیت کیفیت بنزین بهتر می‌شود.

مرندی مقدم از آماده شدن گزارش سازمان ملی استاندارد از وضعیت کیفیت بنزین در سال ۹۸ خبر داد و افزود: در چند روز آینده گزارش این موضوع را به مسئولان ذیربط از جمله وزارت نفت، سازمان محیط زیست و معاون اول رئیس جمهور و مراکز دیگر ارسال می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که وضعیت کیفیت بنزین صعودی است و در خصوص بنزین یورو ۴، تقریبا به هدف خود رسیده ایم گفت: استاندارد یورو ۵ را نیز تدوین کردیم.

مرندی مقدم افزود: گام بعدی، رسیدن به استاندارد‌های یورو ۵ است که در صورت تصویب، پالایشگاه‌های کشور ملزم به رعایت استاندارد‌های یورو ۵ خواهند شد.

وی با بیان این که گام به گام کیفیت بنزین را افزایش می‌دهیم ابراز امیدواری کرد: کیفیت لازم را به ویژه از نظر حفظ محیط زیست که برای سلامتی مردم مهم است، به دست آوریم.

مرندی مقدم درباره وضعیت بنزین در سال ۹۸ و میزان تخلفات نیز گفت: براساس مصوبه هیئت دولت، وزارت نفت در توزیع بنزین یورو ۴ موظف بود ۸۰ درصد جمعیت کشور را پوشش دهد.

وی افزود: توزیع بنزین یورو ۴ ابتدا از ۸ کلانشهر آغاز شد و به ۱۵ کلانشهر رسید و بعد ۸۰ درصد جمعیت و سال ۱۴۰۰ به کل کشور خواهیم رسید.

مرندی مقدم گفت: براساس پوشش ۸۰ درصد جمعیت، ما از همه پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه بنزین، نمونه برداری انجام دادیم و نتایج آن آماده شده که به اطلاع مسئولان خواهد رسید که در مرحله بعد رسانه‌ای می‌شود.

پربیننده ترین عطش خرید عراقی‌ها از بازار ایران گل‌فروشی‌ها پرپر شدند گرمای امسال سه‌برابر گران‌تر شد فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟ تامین ۲۰قلم کالا در طرح توزیع اقلام اساسی/ شارژ کارت سرپرستان خانوارها هر ۲ماه یکبار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استاندارد کالا سازمان ملی استاندارد توزیع کالا بازرسی اصناف قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت کیفیت بنزین مرندی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد