Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این برنامه که ساعت 17 روز پنج‌شنبه 8 آبان با عنوان «تجربه مشارکت در آموزش دبستان‌های حامی بلوچستان» به همت گروه دبستان کارگروه آموزش انجمن حامی (حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی) برگزار شد به دستاوردهای یک ساله اجرای پروژه «ارتقاء کیفی فرآیندهای آموزشی- مشارکتی مدارس ابتدایی حامی» که در منطقه بلوچستان اجرا شده است پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثریا حبیبی مدیر این پروژه درباره روند شکل گیری و اجرای آن گفت: پروژه به درخواست انجمن حامی و بر اساس نیازهای مدارس حامی به آموزش‌های جدید در منطقه بلوچستان شکل گرفت و در ادامه پرو‌ژه آموزش سال‌های گذشته در بخش دبستان حامی تعریف و در سال تحصیلی 98-99 اجرا شد. برای شروع، نیازسنجی آموزشی در سطوح مختلف (مدیران،معلمان، اولیا، جامعه محلی و دانش‌آموزان) انجام گرفت و طراحی گام به گام فرآیند آموزشی متناسب با نیازهای منطقه به روش مشارکتی و درگیر کردن مرحله به مرحله ذینفعان در تمامی سطوح انجام پذیرفت. به همین منظور سه مرحله سفر بلند مدت از پاییز تا زمستان 1398 به منطقه شروع و انعطافپذیری پروژه به صورت مجازی (از نیازسنجی تا آموزش آنلاین گروهی از ذینفعان) تا پایان شهریور 1398انجام شد و پس از پایش و ارزشیابی، طراحی اولیه پروژه شکل گرفت.

آینده این پروژه با توجه به شیوع کرونا چه می شود؟

وی در مورد آینده این پروژه با توجه به شیوع کرونا گفت: مرحله دوم پروژه تحت عنوان آموزش از راه دور خواهد بود تا بتوانیم هم آموزش مجازی و آنلاین را پوشش دهیم و هم با ارسال منابع آموزشی مانند کتاب، جزوه، CD، لینک‌های مفید آموزشی، روند اجرای پروژه را تقویت کنیم./ انجمن حامی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انجمن حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل و به گفته صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان ثبت سفارش کتب درسی پایه های اول و هفتم و دهم نیز از ۱۰ تیر ماه انجام خواهد شد.

صفری تصریح کرد: امسال ثبت گروهی و انفرادی کتاب های درسی در سامانه های اعلامی امکان پذیر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ثبت سفارش ها از طریق پنجره ملی دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir  قابل انجام است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش نیز گفت: امسال کارگروه برنامه ریزی برای تحویل به موقع کتاب های درسی به دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل شده است و کیفیت نگهداری کتب در انبارها و نیز دریافت و تحویل بموقع کتب درسی توسط مناطق ونواحی مهم ترین دستور جلسه این کارگروه می باشد.

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان‌ها
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی