Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:18:23 GMT

کونته: در مورد لوکاکو عجله نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۱۳۷

کونته: در مورد لوکاکو عجله نمی کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد آنها در مورد بازگشت روملو لوکاکو عجله نخواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بهترین گلزن اینتر در یک سال اخیر در دیدار مقابل شاختار دونتسک دچار مصدومیت شده و بازی های حساس پیش رو از جمله جدال هفته بعد مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد. اینتر این هفته در سری آ به مصاف پارما می رود و آنتونیو کونته از ایوان پریشیچ به عنوان جانشین احتمالی لوکاکو نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آنتونیو کونته گفت: "روملو لوکاکو در دیدار مقابل شاختار و هنگامیکه قصد داشت ضربه ایستگاهی بزند دچار مشکل عضلانی شد و ما می خواهیم او در بهترین حالت به ترکیب بازگردد. شما می دانید که او چقدر برای ما مهم است، ما در این مقطع الکسیس سانچس را نیز به علت مصدومیتی که در جریان بازی های ملی داشت در اختیار نداریم و او هنوز آماده نیست.

 

راستش را بخواهید باید منتظر ماند تا پزشکان و بازیکن به پیش بروند، زیرا گاهی اوقات تمایل زیاد به حضور در میدان باعث می شود بازیکن تصمیم اشتباهی بگیرد. اجبار برای بازگشت به میدان می تواند عواقب منفی برای بازیکنان و تیم به همراه داشته باشد. من فکر می کنم برای کسب تجربه در مورد همه چیز، به خصوص برای بازیکنان و نه برای من یا کادر پزشکی لازم است. ایوان پریشیچ سال گذشته به عنوان مهاجم در بازی های پیش فصل بازی کرده است. ویژگی هایی پریشیچ به این معنی است که او می تواند به عنوان مهاجم بازی کرده و جایگزین مهمی برای دو مهاجم باشد.

 

اشتباهات داوری؟ من فکر می کنم باشگاه باید در شرایط و موقعیت مناسب در مورد این مسائل صحبت کند و صحیح نیست فقط من در مورد این مسائل حرف بزنم."

آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد

وزیر خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد، عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعیداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و مسائل بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 745887

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • دیدار امیرعبداللهیان و آنتونیو گوترش
  • گل مایکل آنتونیو به بایرلورکوزن (وست هم 1-0 بایرلورکوزن)
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • عجله داری که نابود شوی؟!