Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش عصر جمعه ایرنا از جمعیت هلال احمر، منصوره  باقری در این گفت و گوی تلفنی با اعلام مراتب همدردی هلال احمر ایران با آسیب دیدگان این زلزله،  آمادگی هلال احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله زدگان ترکیه را اعلام کرد. 
 
معاون بین الملل هلال احمر ترکیه نیز گفت: با توجه به اینکه زلزله در دریای بین ترکیه و یونان رخ داده امیدواریم که خسارات کم باشد اما برآوردهای اولیه حاکی از تخریب ساختمان های قدیمی در شهر ازمیر است و به همین دلیل احتمالا خسارات و تعداد کشته ها و زخمی ها قابل ملاحظه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود:  تاکنون ۱۲۰ نفر مجروح شدند و ۴ نفر هم آسیب جدی دیدند اما تعداد کشته ها هنوز مشخص نیست. در حال حاضر مردم به دلیل ترس در خیابان ها هستند و احتمالا شب را در خیابان ها به سر کنند.

بنابراین گزارش به دنبال وقوع زلزله ۶.۶ ریشتری در ازمیر، کشور ترکیه واقع در ١٩ کیلومتری کشور یونان، جمعیت‌های هلال احمر ۵ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و تهران به حالت آماده‌باش درآمده تا در صورت نیاز برای امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان اقدام کنند.

برچسب‌ها یونان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یونان سازمان امداد و نجات هلال احمر ترکیه یونان سازمان امداد و نجات هلال احمر ترکیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت

رضا فلاح  گفت: پس از دریافت هشدار‌های صادره از سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق استان، ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ۵۵ پایگاه امدادونجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع، آنست و همچنین شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟ + فیلم
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت
  • آماده‌باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان/ بارش شدید باران در جنوب کشور
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • حل مشکلات شهری با تلاش جهادگران هلال احمر در تبریز