Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@14:44:15 GMT

آماده‌باش رویترز برای بروز آشوب در آمریکا

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۱۶۹

آماده‌باش رویترز برای بروز آشوب در آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

برخی منابع خبری می‌گویند خبرگزاری رویترز بین خبرنگاران خود در آمریکا که قرار است انتخابات این کشور را پوشش دهند کلاهخود، جلیقه ضدگلوله و ماسک ضدگاز توزیع کرده است.

استفان آدلر، سردبیر این خبرگزاری، به سایت "گزت پرس" گفته است: نگرانی ما درباره امنیت و سلامت خبرنگاران‌مان در آمریکا به طرز بی‌سابقه‌ای در این دوره از انتخابات افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفته است: امیدواریم انتخابات آمریکا به خشونت کشیده نشود، اما با توجه به نشانه‌های فراوانی که وجود دارد، ما خود را برای بروز هر رخدادی به شدت آماده کرده‌ایم.

رجینالد چوآ، یکی دیگر از مقامات ارشد رویترز نیز با تایید توزیع ماسک ضدگاز، کلاه ایمنی و جلیقه ضدگلوله بین خبرنگاران به این سایت خبری گفته است: ما باید اطمینان حاصل کنیم در هر نقطه‌ای که پس از انتخابات ناآرام شد، اقلام حفاظتی لازم را برای حفظ سلامت خبرنگاران خود در اختیار داریم.

او همچنین درباره تمهیدات رویترز برای جلوگیری از بروز ناآرامی گفته است: چنانچه هر یک از کاندیدا‌ها ( ترامپ یا بایدن) یا ستاد انتخاباتی آن‌ها پیش از شمارش نهایی آراء اعلام پیروزی کند، رویترز موکدا به خوانندگان خود خواهد گفت که نتایج رسمی انتخابات هنوز اعلام نشده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماسک ترامپ انتخابات انتخابات آمریکا ماسک رویترز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین

تین نیوز

ایالت فیلادلفیا آمریکا از لغو سفارش بزرگ ساخت قطارهای خود به شرکت CRRC چین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، دولت فدرال فیلادلفیا دلیل این اقدام خود را تاخیر چهار ساله طرف چینی در تحویل ناوگان مورد سفارش خود اعلام کرده است. شرکت CRRC قرار بود ۴۵ رام قطار دو طبقه به راه آهن فیلادلفیا تحویل دهد که به دلیل تاخیر طولانی مدت در اجرای قرارداد، همکاری دو طرف ملغی شده است.

به گفته مقام های راه آهن فیلادلفیا، این قرارداد ۱۸۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ با شرکت CRRC به امضا رسیده و مقرر شده بود که طرف چینی تا سال ۲۰۱۹ نسبت به تحویل قطارهای مورد سفارش آمریکا اقدام نماید. با اینحال، اجرای تعهد CRRC تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده و همچنان خبری از قطارهای مورد سفارش در قرارداد نیست.

به گفته راه آهن آمریکا، شرکت CRRC قراردادهای بزرگ و مشابهی با دولت های محلی شیکاگو، بوستون و لس آنجلس نیز به امضا رسانده که هنوز خبری از تحویل قطارهای یاد شده نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • رویترز: آمریکا به صورت مخفیانه به اوکراین موشک دوربرد ارسال کرده است
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت