Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، به دنبال وقوع زلزله بسیار شدید در ازمیر ترکیه، ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه این کشور با ابراز همدردی عمیق از وقوع این حادثه تلخ، برای مجروحان آن آرزوی سلامتی کرد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هر گونه کمک در این خصوص را به اطلاع همتای ترکیه ای خود رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
همچنین ولی‌پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال ‌احمر ساعتی پیش گفت: به دنبال وقوع زلزله ۶.۶ ریشتری در ازمیر ترکیه، جمعیت‌های هلال احمر ۵ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و تهران به حالت آماده‌باش درآمدند تا برای امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان اقدام کنند.
 
مرکز این زلزله ۱۷ کیلومتری ساحل استان ازمیر ترکیه و در عمق ۱۶ کیلومتری زمین بوده است. بنابر گزارش رسانه‌ها در ترکیه، زمین لرزه در استان‌های مختلف در غرب این کشور از جمله در استانبول احساس شد.
 
فرماندار ازمیر در بیانیه‌ای اعلام کرد چندین ساختمان در نتیجه این زمین لرزه آسیب دیده و ترک برداشته و مرکز بحران در حال بررسی شرایط است.
 
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه در گزارش جدید خود اعلام کرد: بر اثر این زلزله تاکنون 6 نفر کشته و 202 تن زخمی شده اند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان

به گزارش «تابناک»، بر اساس داده‌های مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران زلزله چهار و یک دهم ریشتری ساعت ۲ و یک دقیقه و ۵۹ ثانیه بامداد جمعه دامغان را لرزاند.

این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داد و موقعیت و مرکز آن ۳۶ و ۳۲۳ درجه شمالی و ۵۴ و ۲۰ درجه شرقی و در شهر دیباج دامغان در استان سمنان ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • زلزله ۵.۶ ریشتری در ترکیه / آنکارا هم لرزید
  • وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • زلزله نسبتا شدید تازه در ترکیه
  • کنده شدن مناره مسجد پس از زلزله نسبتا شدید جدید در ترکیه | تصویر
  • زلزله نسبتا شدید در ترکیه