Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری سی‌ان‌ان روز جمعه گزارش داد که یک دادگاه تجدیدنظر در ایالت مینه‌سوتا در حکمی اعلام کرده است که آرای پستی در این ایالت باید تا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) دریافت شود و آرایی که پس از آن دریافت شود معتبر نیست.

این حکم پس از آن صادر شد که مقام‌های دموکرات این ایالت برنامه‌ریزی کرده بودند که آرای پستی را که با تاخیر و پس از روز برگزاری انتخابات دریافت می‌شود را نیز شمارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این دادگاه اعلام کرد که این اقدام خلاف قوانین انتخاباتی این ایالت است و آرایی که پس از ساعت ۸ شب روز سوم نوامبر دریافت می‌شود، نباید به حساب بیاید.

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا همواره مخالفت خود را با رای‌گیری پستی اعلام و مدعی شده است که در این نوع رای‌گیری امکان تقلب گسترده وجود دارد.

انتخابات آمریکا در ۱۳ آبان ماه به پایان می‌رسد. تعداد واجدین شرایط برای حضور در پای صندوق‌های رای در سراسر آمریکا، ۲۳۹ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۸۲ نفر اعلام شده است که اگر تنها شرایط سنی بالای ۱۸ سال در نظر گرفته شود این رقم به ۲۵۷ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۸۸ نفر می‌رسد.

در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا به دلیل شیوع کرونا و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از شدت‌گیری این همه‌گیری، رای‌گیری پستی به صورت گسترده‌ای انجام شده و در بسیاری از ایالت‌ها نیز انتخابات زودهنگام برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا رای پستی مینه سوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین

رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین به دلیل فساد گسترده ورزشی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش مشرق، دادگاه چین روز سه شنبه اعلام کرد که چن ژیوآن رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین را به اتهام دریافت رشوه و سایر جرایم مالی به حبس ابد محکوم کرده است.

بر اساس اعلام رسانه های چینی، این رئیس فدراسیون، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۳، از موقعیت‌های خود در فدراسیون و سایر ارگان‌ها استفاده کرد تا «به‌طور غیرقانونی» مبالغی از افراد دیگر به مبلغ ۸۱.۰۳ میلیون یوان (۱۱ میلیون دلار) دریافت کند.

وی در ماه ژانویه به دریافت رشوه ۱۱ میلیون دلاری اعتراف کرده است.

تاکنون علاوه بر رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین، ده‌ها بازیکن نیز مورد بازجویی قرار گرفتند.

دادگاه چین در حکم خود نوشت که او به فوتبال چین «خسارتی هنگفت» وارد کرده است.

برخی دیگر از مسئولانی که در دوران ریاست «چن» در فدراسیون حضور داشتند بین ۸ تا ۱۴ سال زندان محکوم شده اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت