Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، به دنبال رخداد تلخ وقوع زلزله در ازمیر ترکیه، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه این کشور با  ابراز همدردی عمیق از وقوع این حادثه تلخ، برای مجروحان آن آرزوی سلامتی کرد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هر گونه کمک در این خصوص را به اطلاع همتای ترکیه‌ای خود رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» اعلام کرد که زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.6 ریشتر سواحل سفری‌حصار در ازمیر دریای اژه را لرزاند.

این زمین لرزه که در ساعت 14:51 رخ داده، در استانبول و استانهای اطراف نیز احساس شده است.

این در حالیست که مرکز زلزله شناسی آمریکا شدت آن را 7 ریشتر اعلام کرده است.

این زلزله در عمق 17 کیلومتری زمین رخ داده و تصاویر اولیه حاکی از شدت بالای خسارات است که بین 35 تا 50 ثانیه طول کشیده است.

شهردار ازمیر از تخریب 20 خانه خبر داده است.

ریاست حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد که تاکنون 4 نفر جان باخته اند و بیش از 152 نفر مصدوم شده اند.

استاندار ازمیر نیز اعلام کرد که تاکنون 70 نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده اند.

پربیننده ترین حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩ +لینک دریافت کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی لحظه به خاک سپردن محمدرضا شجریان +فیلم توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزیر امور خارجه محمدجواد ظریف ازمیر مولود چاووش اوغلو زلزله ترکیه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است

مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

کد خبر 6080547

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴.۸ ریشتری در سیستان و بلوچستان
  • زلزله ۴.۸ ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۴.۸ سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد