Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:48:32 GMT

بازداشت اعضای ۲ خانواده پلدختری در مراسم عروسی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۴۶۷

بازداشت اعضای ۲ خانواده پلدختری در مراسم عروسی

مرید شیخی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تذکرات قبلی مبنی بر  بازداشت افرادی که علی رغم اطلاع رسانی اما بر خلاف مصوبات و محدودیت های  ستاد کرونا عمل کنند و بهداشت و سلامت مردم را در شرایط فوق پرخطر تهدید کنند با  این خانواده ها برخورد قضایی می شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت فوق خطرناک کرونا در پلدختر اشخاصی که پروتکل های بهداشتی کرونا را زیر پا بگذراند با آنان برخورد شدید قضایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                               

دادستان پلدختر بیان کرد: برای برگزاری مراسم های عروسی و عزا برابر دستور ستاد مبارزه با کرونا به جز اعضای اصلی خانواده هیچ کس حق شرکت در این مراسم ها را تا اطلاع ثانوی ندارد.

وی اضافه کرد: حضور بیش از۲۰  نفر در مراسم های عروسی به کلی ممنوع است گر چه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری  اجتماعی باشد با عاملان و گردانندگان مراسم به ویژه داماد ،عروس و پدران آنان و از جمله نوازندگان و خوانندگان برخورد شدید قضایی شده و باز داشت می شوند.                                  

شیخی یادآورشد: گشت های مستمر درسطح شهرستان و روستاها با شدت بیشتر تداوم داشته باشد تا به  محض اطلاع یا مشاهده برخوردهای لازم به عمل آید.

وی گفت: چنانچه اشخاصی شناسایی شدند که قصد خوانندگی درمراسم های عروسی را  دارند، نیروی انتظامی نسبت به توقیف آلات موسیقی و بازداشت عوامل آن در اسرع وقت اقدام کند و به طورکلی هرگونه خوانندگی در تمام مراسم های عروسی به هر نحوه ممنوع است.

دادستان پلدختر افزود: کسانی که مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را زیر پا گذراند، علاوه بر مجازات قانونی بایستی به مدت یک هفته به بیماران کرونایی بیمارستان خدمات رسانی کنند.

شیخی از تمامی شهروندان پلدخترکه همکاری لازم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته و دارند قدردانی کرد و از آنان خواست برای کنترل شیوع ویروس کرونا ، برگشتن  وضعیت شهرستان به حالت عادی و سلامت افراد جهت همکاری بیشتر، مشاهده هرگونه تخلف در اعمال محدودیت های کرونا را اطلاع دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلدختر دادستانی کل کشور پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلدختر دادستانی کل کشور ویروس کرونا پلدختر دادستانی کل کشور اخبار کنکور مراسم های عروسی مراسم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی