Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:29:43 GMT

آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر 5 استان کشور

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۴۶۸

آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر 5 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بدنبال وقوع زلزله ۶.۶ ریشتری غروب امروز در ترکیه  و برابر اعلام رئیس سازمان امدادونجات کشور تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان  به حالت آماده باش در آمده اند .

وی افزود: بعد زلزله مخرب ترکیه،  رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به ۵ استان کشور وضعیت آماده باش اعلام کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی  ادامه داد: به دنبال وقوع زلزله ۶.۶ ریشتری در ازمیر، کشور ترکیه واقع در ١٩ کیلومتری کشور یونان، جمعیت‌های هلال احمر ۵ استان کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و تهران به حالت آماده‌باش درآمده تا برای امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان اقدام کنند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه زلزله آذربایجان شرقی جمعیت هلال احمر حمید حسین پور ازمیر تبریز ترک کردستان هلال احمر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت