Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:54:34 GMT

مورینیو: مسی و رونالدو هم مثل هفت سال پیش نیستند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۵۶۰

مورینیو: مسی و رونالدو هم مثل هفت سال پیش نیستند

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام مدعی شد گرت بیل نمی تواند بازیکنی مانند هفت سال قبل باشد.


به گزارش "رزش سه"، شروع گرت بیل در ترکیب تاتنهام چندان درخشان نبوده و انتقادات از این بازیکن کم کم آغاز شده است. گرت بیل قبل از تعویض شدن بعد از 58 دقیقه حضور در دیدار لیگ اروپا در برابر آنتورپ فقط دو بار به سمت دروازه ضربه زد که هیچکدام از این ضربه ها در چارچوب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ژوزه مورینیو به تمجید از ستاره ولزی و تلاش او در تمرینات پرداخته است.

 

 

ژوزه مورینیو گفت: "باز هم تاکید می کنم که هفت سال دوری از ترکیب تاتنهام فاصله زیادی است. کدام بازیکنی در دنیای فوتبال مانند هفت سال پیش خود عمل می کند. شما به عنوان مثال به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نگاه کرده و آنها را با هفت سال پیش مقایسه کنید. من فکر می کنم این اتفاق در مورد اکثر بازیکنان رخ می دهد، اما قطعا گرت بیل بازیکن متفاوتی است.

 

مشخص نیست گرت بیل در دیدار این هفته تاتنهام مقابل برایتون بازی می کند یا خیر. او اخیرا در تمرینات اسپرز بسیار سخت تلاش کرده و در حال پیشرفت است. گرت بیل تا به حال یک دقیقه از یکی از جلسات تمرینی را نیز از دست نداده است. انجام 90 دقیقه بازی هنوز برای گرت بیل سخت است، اما او پیشرفت کرده و امیدوارم که به زودی به سطح بهتری برسد."

تاتنهام گرت بیل ژوزه مورینیو (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام گرت بیل ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید ژوزه مورینیو گرت بیل هفت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: ۱۲ شرکت دانش بنیان، سامانه نوبت دهی الکترونیک بیمارستان‌ها را راه اندازی کرده اند و همه بیمارستان‌های دولتی به این سامانه متصل هستند.

وی ادامه داد: البته بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی هنوز به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت متصل نیستند.

مظهری با بیان اینکه همه بیمارستان‌های دولتی به این سامانه متصل هستند، افزود: در شهرهای کوچک که شاید مراجعه چندانی وجود ندارد نیاز به این موضوع نبوده است.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه در بیمارستان‌های بزرگ همچون امام خمینی و شریعتی همه ظرفیت پذیرش بیمارستان به نوبت دهی الکترونیک اختصاص داده نشده است، ادامه داد: در اینگونه بیمارستان‌ها به علت ارجاع بیماران از سایر بیمارستان‌ها و حتی نیاز به مراجعه حضوری نمی‌توان همه ظرفیت نوبت دهی را به صورت الکترونیک اختصاص داد.

مظهری با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ درصد مشکلات سامانه نوبت دهی الکترونیک برطرف شده است افزود: ۱۰ درصد در خصوص ارتقای سامانه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: معاونت درمان باید بیمارستان‌ها را ملزم کند بر اساس ضوابط، نوبت دهی الکترونیک را انجام دهند و برای جامعه نیز فرهنگ سازی شود تا بیشتر بر اساس سامانه nobat.behdasht.gov.ir وارد سامانه شوند و نوبت خود را بر اساس بیمارستان مورد نظر و تخصص و تاریخ مورد نظر انتخاب کنند.

کد خبر 6086326 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید